Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

RååSa BuBBlan skrev 2009-12-30 19:27:21 följande:
    Ja dom ligger runt en meter under mark in till huset, är det tillräckligt?
    Vår jordvärme ligger mellan 80 och 120 cm ner. Å den slingan ger oss värme... så 1 meter borde absolut räcka!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    ängeln83 skrev 2009-12-30 20:06:30 följande:
    Klant målare , fixade han till det?
    Ja, han va ju så illa tvungen... fast då beställde klant skallen röda... Som tur va hann han inte få dit dom utan ringde och frågade om det inte var rosa jag skulle ha... Behöver jag säja att målaren är en man vi haft lite bekymmer med i vårt bygge...

Ang T just nu... e de helkasst att lägga ut en lurv!? Jag sitter här med proen nu... Har MASSOR som måste ut... Behöver lite tips och råd...ok köp nu på beg molo body i bra skick, 129!? Måste verkligen tömma denna lådan.. Mannen frågade häromdagen om ALLA kläder som låg där verkligen inte passade... å NÄR hon igentligen använt allt... Å så givetvis standars, BEHÖVER en unge såhär mycke kläder  Jag svarade med att han ska se Er i tråden, T har lite kläder!!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    ängeln83 skrev 2009-12-30 20:28:12 följande:
    Vill absolut se bild på dom där dojjorna Ja hua så dyra dom är, fast egentligen borde man nog inte snåla när det gäller skor, men ändå.
    Jag köpte BjörnBorgs vinterkängor i år, 600! Bra pris enlig mej å varma e dom! Jag som alltid bara haft gympadojjor även vintertid njuter till fullo i mina fina kängor
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    ängeln83 skrev 2009-12-30 20:40:58 följande:
    Ha ha, men herregud vilken klåpare Iof skönt att det är någon annan som gör misstagen än att man gör dom själv lixom.Naeh, jag tycker du kan lägga ut lurv nu, men du kan ju lägga lite högre utrop, jag satte 319 kr som utrop och fick bud direkt. Jag tycker att lurvarna går bra för det mesta.
    319!? Mina e ju välanvända i strl 74 så så mycke vågar jag inte hoppas på MEn dom åker nog ut runt bb/lön...
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    ängeln83 skrev 2009-12-30 21:14:55 följande:
    Ja då är den iof så gott som ny, och sen brukar ju dom större storlekarna går lite bättre också. Men vänta någon vecka och lägg sen ut den med lite högre utrop.
    Jag har förberett en lista med 20 auktioner nu, lägger nog ut runt bb/lön... Måste fota oxå... men har iaf gjort en del av jobbet, *känner mej duktig*
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

SKIT!!

Jag har suttit och knåpat ihop en lista, 20 auktioner.. sparade, stängde ner programmet och nu när jag ska öppna igen så finns inte listan...

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Duntoffla skrev 2009-12-30 21:52:34 följande:
    Nej fy vad surt! Har den bara inte hamnat fel då?
    Jag kan öppna den gamla listan och se de son fanns då.. men jag har ju ändrat hela listan å den nya finns inte Sparade dessutom i flera omgångar för att inte gå miste om något...
    Smultronhjärta skrev 2009-12-30 21:53:10 följande:
    Men du, måste kolla för säkerhets skull.. Du öppnar väl listan via prolisternVet några i Traderatråden som har missat det ibland
    Ja, jag skulle öppna nu för att lägga till ett par jeans å då kommer bara gamla listan
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Stort grattis till Liljan!! Hoppas du hade en mysig nyårsafton trotts bb vistelse.

Någon som vet hur det gått för bubblan!?

Å till er andra, GOD förtsättning! Låt detta bli ett år fyllt kärlek, vänskap, shopping och SALG i MASSOR 

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Goddagens tjejer!

Hur har ni de här inne!? Idag har vi bara - 6 grader och solen skiner!

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Tasha78 skrev 2010-01-02 11:24:11 följande:
    ååååååå sådana lila har jag köpt längtar tills det kommer regnstället alltså
    En jacka med igelkottar e jag på jakt efter men dom lyser verkligen med sin frånvaro.. har en i 74/80 å bara måste ha i 86/92 oxå. Ronya kunde bidra med byxor men jacka fanns de ingen där...
    Duntoffla skrev 2010-01-02 11:25:30 följande:
    Ja vi har flodhästarna på dagis och lejon hemma. DOck ingen jacka till lejonen men det funkar bra ändå tycker jag med skaljacka. Bra priser! Är lite sugen på lila men vet inte hur det matchar det andra jag har. Här är det bra. Det snöar fortfarande. Najs! Ska ut till snön nu och leka med Noel. Sen är det biodags för mamman och pappan.
    Ååååå va mysigt med bio!!
    080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15