Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-15 16:24:13 följande:
    Kikar in en snabbis mitt i matlagningen Kikade in hos Ängeln och det verkar som hon fått en liten tös nn gång i natt  Man har ju oroat ihjäl sig!!!*återgår till middagen*
    sååå mysigt {#lang_emotions_sunny}
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina

har fått sms från ängeln, hon hade tydligen skickat innan som inte kommit fram

men nuu så

en liiiiten meja 2365gr och 43cm {#lang_emotions_sunny} båda mamma och dotter mår bra och de är förmodligen hemma om tre dagar

• Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-10-15 17:11:44 följande:
    Åh guuud vilken liten pluttis! EN halv Milo när han föddes
    haha jaaa halva bia med typ
  • Buttelina
    saturnina skrev 2009-10-15 17:25:14 följande:
    Åh, jag är så löjlig. Tårar kommer.
    inte alls löjlig ju
    LJ2 skrev 2009-10-15 17:28:00 följande:
    men vilken liten liten minibebis skönt att allt gick bra, o att de slipper ligga kvar!!! men problem o hitta "fina" kläder nu kanske vet knappt om de görs mindre än 50?? de kommer ju va jättestora på den lilla plutten..
    jaa kläderna kommer vara suuperstora!! kanske nån mini idat i strl 44 funkar
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-15 20:34:53 följande:
    Butte---- Uuuuunderbara bilder!!! Massa danska små busar
    hehe visst blev dom söta :-P massa BUS var här isabel stog i ett hörn och såg allmänt chockad ut den först timmen
  • Buttelina
    Everlonn skrev 2009-10-15 20:59:32 följande:
    Massa Bus?  Hon märks i en samling i alla fall Jaaa stackars dina sötisar, helt chockade av invasionen
    haha jaa massa BUS såå go

ja mina sötisar var bra förvånade
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-10-15 21:15:07 följande:
    Ja jag har precis slängt upp lite till Det ÄR mkt lättare med PROlistern, just att man kan ladda den på dagen. Innan har vårt modem strulat så mkt så jag har inte kunnat använda den, men nu. Så skönt!Åh brännhet Milo somnade i famnen här nyss, jag är helt svettig på kläderna nu. Stackars liten, den höga febern vill inte ge med sig
    åh är han så varm stackaren
  • Buttelina
    Preggi skrev 2009-10-15 21:25:43 följande:
    Godkväll tjejer! Grattis Ängeln till en liten Meja!Tack Butte för klänningen och tack för lammtröjan... Känner att vi måste ha en sån! Saknar vår gamla..
    Tjollabolla skrev 2009-10-15 21:27:25 följande:
    jaa... 40 graders feber Å bara Mamma som gäller, har inte fått flytta mig från soffan på hela dagen.
    åh lilla gubben då krama honom från mig
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-10-15 21:19:29 följande:
    Lilla S har precis kräkts , hon gör det av hög feber. Jag funderar på om jag vågar ge henne mer febernedsättande
    åh men lilla gumman då hon också här hemma kör vi alltid med suppar för speciellt isabel kräks när hon får feber
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15