Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

ängeln83 skrev 2009-10-14 13:10:40 följande:
    Håll alla tummar du kan Min största skräck just nu är att vi ska bli inlagda på Neo igen, hur sjutton ska jag klara mej utan min Liam plutt? Klart jag meddelar...ska snart ringa, måste bara *ähum*...
    ring nu lugnt och stilla, sen ringer du barnpassarna och din sambo, sen packar du väskan. gå nu gumman!!
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    zingo74 skrev 2009-10-14 13:34:00 följande:
    Oj, här händer det grejer!! Låter spännande och hoppas liten kan stanna ett tag till i magen!!Undrar om någon har bra tips på overall, gärna i fleece fast med bomullsfoder i? Hade ju siktat in mig på Molos fleece , men känns som att utan foder kanske inte så varmt ändå??
    hur ska du använda overallen?? i vagn i åkpåse räcker den hela vintern, men i bärsele/fria luften blir den kall!

en annan fiiiiiin är villervallas i velour. den är såå gosig
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-10-14 13:37:18 följande:
    Nu har jag ringt, dom ville att vi skulle komma in på koll, o nu hoppas jag verkligen att vi slipper bli inlagda. Det var ingen panik med att åka så det får bli lite middag och mys med Liam innan.Gubben höll på att skita på sej när jag ringde, jag riktigt hörde hur nervös han blev
    åhh förstår gubben din

Allt kommer gå så bra ska du se

och glöm nu inte vad jag inboxade!! Vi vill med veta
  • Buttelina
    zingo74 skrev 2009-10-14 13:40:18 följande:
    Okej, nu är jag helt övertygad!! EftersomMolos fleeceoverall är ett "måste" som ngn skrev tidigare och jag har tänkt ha den i vagn med åkpåse så blir det en sån!!! Tack för all hjälp!
    den är verkligen ett måste
  • Buttelina

LILJAN 130 babyplagg OCH UNGEN ÄR INTE ENS FÖDD du är galen kvinna!!!!

Det fanns ju en hel del som är unisex bland det du tyckte var sådär... vita småfolk suiten med kossor, småfolk vovvebodyn, ejsikkelej regnbågen mfl. dock tycker jag ju inte aquaflower är så unisex {#lang_emotions_dreamer}

• Buttelina

tror ni det är lönt att lägga ut en ny lammtröja med prickärmar och matchande prickleggings på tradera?? båda är helt nya... vågar man det

obs ingen annons, jag funderar bara

• Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-10-14 20:37:02 följande:
    Haha, men du, det där var inte allt Har en hel del lindex, po.p o.sv också Men det är från strl.50-74 allt det där. Så väldigt utspritt alltså.Du menar vita småfolkssuiten med rosa elefanter? Den gillar jag med men sambon vägrar Likaså kaninsuiten bara för att den har rosa kantband o vovvebodyn för att några vovvar är rosa
    jahaa men låt gubben din välja då {#lang_emotions_heart} det finns ju så mycket fint som är pojkigt
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-10-14 20:38:07 följande:
    Åja, är de i S storlek tycker jag det är en toppenide helt enkelt.
    {#lang_emotions_dreamer} 110 tror jag

men hmm vill ju inte sälja om det går toklågt.. vill ju ha bra för dom eftersom att det är "rariteter". svårt att hitta dom nya nu..
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-10-14 20:38:45 följande:
    KLart du vågar! Lamm brukar gå bra!
    jaa det brukar dom va?? men t går sådär blandat nu {#lang_emotions_undecided} en del går så kasst
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-10-14 20:41:39 följande:
    jaa men inte isabels färger riktigt
    mortillsju skrev 2009-10-14 20:43:05 följande:
    Typ hur bra storlek som helst skulle jag väl säga
    hehe ok {#lang_emotions_dreamer}
    Zvartaliljan skrev 2009-10-14 20:43:28 följande:
    bara för det blev det ett par cartoon-byxor på B&R, Felipe tyckte om det printet Ska nog bunkra massor i det sen när det blir mycket rea...
    jaa fint {#lang_emotions_heart}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15