Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

solouniko skrev 2009-11-05 22:32:56 följande:
    Tack Jag höll på att skratta ihjäl mig, sådär vad hon hela dagen igår. Man kan ju undra vad hon fått i flaskan
    Så gullig och vilket ljuvligt skratt!!
  • mortillsju
    solouniko skrev 2009-11-05 22:40:13 följande:
    Ja bebis/barnskratt är verkligen härligt
    Min S på 3 kan fortfarande kvittra på det viset om jag tar hennes napp i min mun, drar ut den och säger plopp. Att hon inte kissar på sig av förtjusning varje gång. De är så söta de små!!
  • mortillsju
    solouniko skrev 2009-11-05 22:46:15 följande:
    Hur tycker ni T går nu förresten? Molo främst?
    Bra säger jag
  • mortillsju
    Zvartaliljan skrev 2009-11-05 23:03:28 följande:
    skulle du själv ta på dig begagnade underkläder? Framförallt tycker jag det är hemskt att sälja då man inte vet vem som köper...där kanske sitter en pedofil på tradera o letar flicktrosor... Hur man än tvättar dom så tycker jag ändå det är något privat som man inte säljer...det är ju inte bara kiss o bajs det handlar om. O för den delen, jag har jäkligt svårt att få bort bajsfläckar så tips mottages tacksamt...
    Äsch  släng dem med bajsfläckar... och köp nytt

Håller annars med dig till 100%. Jag skulle inte vilja ärva underkläder själv så det låter jag mina barn slippa med. Mina barn har aldrig ärvt varandras underkläder....hur fattiga vi än varit....
  • mortillsju
    MejaKiZnic skrev 2009-11-11 19:29:39 följande:
    Lite smått i bt som jag inte vet vart det ska hamn
    Är det dina underbara klädsamling vi ser i BT??
  • mortillsju
    MejaKiZnic skrev 2009-11-11 19:44:07 följande:
    Ja jo glad att det låg lite i tvättkorgen och sen på dagis annars ja
    Superhärliga bilder med masor av kläder. Lite avundsjuk blev jag allt
  • mortillsju

Skuttar in i trevliga tråden!!

Jag behöver lite hjälp. Lilla S har växt ur overallen i 98 och behöver en i 104. Är det någon som kan tipsa om nåpgon fin och som finns i den storleken??

• mortillsju

Hej!

Fnular runt med overallinköp till S. Hon har växt ur sin overall i 98 och behöver en i 104. Funderar om det inte ska bli en från Molo? Vilken är finast i höst? och kan man över huvud taget hitta en i 104 nu?? Vad tror ni??

• mortillsju

RååSa BuBBlan skrev 2009-12-06 17:52:34 följande:

Usch.. Nu har jag nästan tömt mitt konto Blev en dyyyyyr söndag för Bubbelmamman Två mobiler och en massa kläder
    Härligt med storshopping....men det låter som om det vore till de större barnen??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15