Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-12-28 18:57:59 följande:
    Hej!! Det printet är bara så fint!! Fast jag tycker klännignen blir för mycket för min smak. Här blev det knapptröjor.
    Lite som jag anar då kanske!!

Hur är det med er? Dina barn är så fina i BT . Jag är alltid inne där och spanar men hinner sällan sitta här och kvällsprata när jag jobbar tyvärr Saknar det verkligen!!
  • mortillsju
    lillronya skrev 2009-12-28 19:02:32 följande:
    TAck Det är bara bra med oss. Er med? Saknar dej här!
    Jo tack, allt är bra. Nu har vi jullov och vilar oss lite. Börjar arbeta igen den 7 januari. De små och jag sover mycket nu under ledigheten, vi var nog rätt trötta allesammans tror jag.

I morgon ska jag till ajabaja och hämta en Molooverall till S. Lite rerafynd är inte fel och hon har ingen overall nu så den är efterlängtad. Jag tycker din lilla A är så fin i sin rosa!!
  • mortillsju
    lillronya skrev 2009-12-28 19:07:25 följande:
    Skönt med lov. Det behövs! Vi bara slappar här med. Vilken overall får hon? Har du fyndat rea? Jag vill också göra det, men är för snål för annat än 50%. Tack, jag gillar den rosa skarpt!
    Hon får en lila Molo. Jag tror den blir bra till henne. Hon har en reima nu som är för liten och för kall (!!) så Molon blir perfekt för henne. Ska bara hitta en snygg mössa till 30% är det på den, ok med tanke på att den absolut behövs. Annars är ju 50% klart trevligare
  • mortillsju
    lillronya skrev 2009-12-28 19:15:17 följande:
    Å den lila är också superfin!! Ja 30% är ok det med. Lilavit katvigmössa till kanske? Eller ni vill ha varmare? Jag har ju varma ungar som inte vill ha tjockare mössor än så.
    S är ju en riktig liten kall tjej, hon har nu ull och fleecemössor. Hon vägrar dock halsduk och blir ju inte varmare av det om man säger så *tokig unge* Den lila/vita katvigen har vi ....så fin....men tror den blir i kallaste laget.

M däremot är varma typen och har sin reimaoverall och den är perfekt till honom. Precis lagom varm.
  • mortillsju
    lillronya skrev 2009-12-28 19:22:03 följande:
    KAn hon inte ha den lila lurvrånisen då kanske.
    Men finns den kvar nån stans tror du? Jag har ju inte letat helt febrilt men på de ställen jag tittat har jag inte hittat....
  • mortillsju
    lillronya skrev 2009-12-28 19:22:03 följande:
    KAn hon inte ha den lila lurvrånisen då kanske.
    Men finns den kvar nån stans tror du? Jag har ju inte letat helt febrilt men på de ställen jag tittat har jag inte hittat....
  • mortillsju
    lillronya skrev 2009-12-28 19:25:05 följande:
    Ingen aning.
    Då får jag väl rusa runt lite och leta kanske
  • mortillsju
    Stormis skrev 2009-12-28 19:31:49 följande:
    Jo, men har man tråkigt miss i nassen när alla andra sover så är det kul med lite uppdrag . Ungen somnade halv fem igår natt.... Och det är inte mkt action på fl nattetid med undantag av meget knäppa trådar .
    Grattis till söta lilla lillebror!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15