Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-10-22 14:09:48 följande:
    Misstänkte att det var så. Det mesta kan jag motstå men de är svåååååra
    De är faktiskt ganska svååååra att släppa också-fina ju{#lang_emotions_heart}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-10-22 14:28:33 följande:
    Ha, ha, han är bra gi din man! Hej alla!!! *fotar lite T-bilder, men har tråkigt så jag gled visst in här istället*
    Jag vidarebefodrar listan på en gång-om nu inte alla plastgrejer går att fixa så antar jag att du ändå vill ha de som kan ordnas? Jag gillar ju plast som du nog har förstått om man ser till FP heaven
    Tjollabolla skrev 2009-10-22 14:29:22 följande:
    Hej i tråden! Åh så ni tror det är salg nästa helg redan??? Funkar för mig! Men jag undrar jag... isf kan det ju knappt vara ons-sön för då borde vi fått veta, eller iaf få veta idag. Hade passat mig perfekt, jag är ju ledig heeela nästa vecka
    Nej men det har surrats lite bland danskorna att fugl synte..och att det denna gången ska släppas en uge innan*Smultron tränar danska*
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-10-22 14:35:34 följande:
    Rorri, värför älskar alla ungar Rorri (inkl min egen). Jag tycker bara att det är helt hysteriskt... Men det kanske är för att K mest innan tittat på Drömmarnas trädgård . Typ E vs majja .
    Schysst jämförelse där
    Undrar vad ska jämföra Dora from hell med{#lang_emotions_dreamer} Stående favvon här*suck*
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-10-22 14:42:52 följande:
    Nåt man blir j-t tjôtig av. Smultron borde veta .
    JsN skrev 2009-10-22 14:49:19 följande:
    *tjurar lite* Och fattar inte inte vad som är så svårt med att räkna tjog isf tiotal. VAd är det för toaringar ni pratar om? *nyfiken*
    Fråga mig..det är ju lätt komplicerat om man säger så
    Babybjörns toaringar..
    Tjollabolla skrev 2009-10-22 14:50:03 följande:
    Hmm fugl synte??? Är oxå urkass på danska, trots att jag är skåning Jag fattar NOLL när dom pratar!
    Ja små danska fugler surrar tydligen om första helgen
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-10-22 14:59:13 följande:
    Men med notifier så ser man ju det direkt*går inte låta bli*
  • Smultronhjärta

Nu kom min postis med 4 paket innehållande Katvig,Småfolk,Hugin och mugin och Molo! Härlig mix{#lang_emotions_heart}

• Smultronhjärta

Fick precis order om att ordna årets glögg innan den tar slut Tydligen är jag sent ute

• Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-22 16:10:29 följande:
    Den som smakar clementin!?
    Japp-Blossa 09. Årets Blossa är ett måste varje år!Jag har fortfarande oöppnade kvar från 07 och 08 så i år ska jag glögga som en galning
  • Smultronhjärta
    EnilemmE skrev 2009-10-22 16:15:42 följande:
    Ni pölsekärringar som köper sååå mycket fina kläder, och främst tröjor. Hur får ni bort alla HEMSKA fläckar???  Eller är jag ensam om att ha en dotter som är som en magnet till dem??!  Jag vågar inte köpa finare tröjor till henne längre, för de blir ändå bara förstörda..
    Flytande Vanish eller galltvål..Riktigt svåra fläckar brukar en vit maskindiskmedelstablett bita på
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15