Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-11-28 18:15:55 följande:
    vilken size det var nog tur att du inte gick över ja
    74 helst annars 80 Ja himlarns tur! Hoho.
    lillronya skrev 2009-11-28 18:16:23 följande:
    Himla kass att gå omkring och ta andras ungar på det där viset! Å jag tror att jag har räknat till en molijon snart...
    Nu har du paket påväg!
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Buttelina skrev 2009-11-28 18:27:25 följande:
    ska du bara ha 1-2plagg så kan jag lägga ut.. men tror inte där fanns så stor alls tyvärr
    Ja, bara vad som helst i badges 74/80 Om det nu blir.. Och om det ens finns då..
  • solouniko
    Zvartaliljan skrev 2009-11-29 09:46:28 följande:
    Godmorgon! Har slutat blöda nu (eller iaf inte blött sen igår) så läkaren har gått med på att skicka hem mig om ultraljudet inte visar någon mer påverkan på tappen, så nu väntar jag bara på att de ska kolla. Han visste inte när...hoppas inte jag behöver vänta hela dagen. Vill HEM!! Blicken jag fick från honom var inte vänlig när han sa att jag MÅSTE ta det lugnt...så det är nog bäst jag sköter mig nu Sambon får sköta alla paketpackning, julpyntning o.s.v o julklappshandeln får jag väl sköta via nätet...supertråkigt men lika bra o inse fakta Maia får stanna hos mormor o morfar, kanske åker jag dit själv ett par dagar då (tar bussen då förstås, får inte köra) för jag kommer inte överleva utan henne i flera veckor... Alternativt kanske svärmor skulle komma ner o bo hos oss...men hua då kommer jag nog bli skvatt galen....Ska snart få komma in på NEO för en rundtur o träffa personalen för att förbereda oss. Låg ju i Kalmar förra gången så denna Neo-avdelningen har jag aldrig varit på. Men kan väl fortfarande hoppas lite att vi ska slippa hamna där...även om läkarna tror att det blir så. De tror att jag har en försvagad livmoderhals så det är därför det blir så här, eftersom det nu är 2a graviditeten och det upprepas. Så fort han vände huvudet neråt liksom, samma med Maia. Livmoderhalsen klarar väl inte av det trycket...någon annan förklaring kan de inte komma med. De hittar ingen infektion eller nåt. Men jaja nu hoppas jag att få komma hem i eftermiddag o bädda ner mig i min egen goa säng o dirigera sambon medans han julpyntar huset
    ÅH gumman! Hoppas verkligen Pedro vill stanna några veckor till. Du får bädda ner dig hemma så han har det lugnt och skönt Och sätta F i arbete
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-29 09:56:38 följande:
    God morgon..Tror jag är feberfri idag  Å jädra tur e väl det då gubben drar till Norge en vecka i morgon  *superduperbra planering*Måste ta tag i alla T paket som ligger o väntar här åxå, massa köpnu som jag inte kunnat hantera nu liksom, hoppas köparna blir nöjda ändå..Liljan--- Härligt att se dig Å skönt att du får komma hem
    Skönt att du är på bättrningsvägen iallafall
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2009-11-29 10:02:35 följande:
    GodmorgonHär klev vi just ur sängen, o Meja har varit super duktig inatt och sov från kl 23.30-07 utan att äta. Nu väntar jag på att gubben ska vakna så att vi kan ha våran 1:a advents frukost :)
    Skönt! Milla har sovit jättebra inatt och därav mamman också Kl 9 klev vi upp, skööönt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15