Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Milliz skrev 2009-11-30 15:39:46 följande:
    Jepp, jag tror att 74 blir perfekt på henne! Ella är 77-78 lång och 80 är inte för litet ännu, men det finns ingen växmån så jag tog 86 så att hon kan ha dem ett tag.
    Vilken tur Blev lite osäker först, men 74 borde ju bli bra! Längtar tills de kommer!
  • solouniko
    lillronya skrev 2009-11-30 16:12:55 följande:
    Åååååå jag blir tokig!!!JAg får inte in bilderna i mitt galleri!!Tack iaf, solouniko för den superfina posten idag!! Passade perfekt!!
    Vad bra! Får se bild sen kanske!
  • solouniko
    saturnina skrev 2009-11-30 18:47:07 följande:
    Var köpte du den?Jag funderar lite på brandbilssäng eller racersäng som finns på halens tror jag, men vet ej om det är bra kvalitet. Nu ska han visserligen bara ha den några år, men ändå... Jag skulle vilja ha en prinsessig himmelsäng till Olivia, men hittar ingen.
    Vi har också sebrasängen, jag ÄLSKAR den! Den är sååå otroligt fin!
    solouniko.blogg.se/2009/february/ett-paket.html

Hej förresten
  • solouniko
    SmillaMilla skrev 2009-11-30 18:56:13 följande:
    Åhhhhhhhhhhhhhhhhhh vilken underbar säng!
    Ja, den är HELT fantastisk! Och eftersom det är en växasäng så kommer hon kunna ha den läääänge! Jag är helt kär i den och har varit sen jag såg den i skyltfönstret för lääänge sen
  • solouniko

Halloj! Här har vi varit ute och åkt pulka hela förmiddagen, Millas första Mysigt med snö!

Någon som vet om hummels vinteroveraller finns i 74 eller 80 någonstans?

• solouniko

Damien och Adrian skrev 2009-12-01 14:59:41 följande:

tack! Ja stort kök är ett måste, vi ska slå ut en vägg mellan kök och vardagsrum och skaffa köksö och skapa matsal  - där finns en braskamin. vi gör vardagsrum på övervåningen istället.  Angående banker så ska vi kolla upp 1-2 banker till innan vi binder oss.det ska bli så spännande, jag har bott i lägenhet i Göteborg i hela mitt liv, det ska bli så häftigt att ha eget hus.
    Grattis till huset! GUD vad skoj! Längtar tills vi hittar "vårat" hus också
  • solouniko
    Milliz skrev 2009-12-01 15:18:37 följande:
    Vad mysigt. Jag hoppas snön stannar den här gången. Jag är så less på allt regnande!
    Ja det var jättemysigt! Hoppas verkligen snön stannar!

Damien och Adrian skrev 2009-12-01 15:23:07 följande:
    Tack. Håller ni på att kika? Köpt redan?oj sorry,la ju in bilderna i fel tråd, haha! Jaja, då får jag lägga dem rätt...*fixar*
    Vi håller på att kika.. Ska fixa klart sista småfixet i lägenheten nu i veckan och sen tror jag vi ska prova sälja. Sen får vi se vad som händer Haha, får väl bo på gatan om inte annat
  • solouniko

ÅHH vad jag velar mellan hummel eller molo overall till Milla. Vilken ska jag välja? Tips från coachen?

• solouniko
    lillronya skrev 2009-12-01 16:25:20 följande:
    JAg tipsar! Hummel!!
    Buttelina skrev 2009-12-01 16:25:41 följande:
    hummel är smidigast till liten plutt
    Tack! Hade ju nästan bestämt mig för en lila eller crazy salomon polaris, men sen kom jag ihåg att hunmel också verkade bra. Ingick det någon form av rånis också eller hur var det? Den råååsa är ju bara så snygg dessutom
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15