Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-11-29 23:17:52 följande:
    hmm jaaa det blir den verkligen jag hade tagit 110. alltså jag tror att 104 kommer räcka, dock är jag något osäker på armlängden då molos overaller har en tendens att bli för korta där först
    Hoho söta lilla garnbollen
  • solouniko
    Tasha78 skrev 2009-11-29 23:26:37 följande:
    jag har inte plus längre så då är det svårare att få upp bilder
    Märkte just att mitt också gjort det! Måste förlänga imorgon..
    Buttelina skrev 2009-11-29 23:27:39 följande:
    hehe tack GUUUUUD vad jag älskar suits *saknar*
    Jag med! Speciellt nu på vintern under overaller. LOOOOVE!
  • solouniko
    MammatillO skrev 2009-11-29 23:30:16 följande:
    Kanon då ska jag ringa Sofia imorgon Funderar nämligen på flytta och då får jag äntligen inreda barnrum tror det blir en svart eller vit säng .
    ÄLSKAR Millas fiiiina säng! Även om hon sover med oss så är den såå fin där den står.
  • solouniko

Godmorgon! Blä vad Tradera gick dåligt igår.. Men men så kan det vara ibland

Butte - Ang. vaccinet så håller jag med dig. Jag tror ingen av oss kommer vaccinera faktiskt som det ser ut nu. Allt känns så överdrivet så just nu är jag mer "rädd" för vaccinet än för själva influensan. Var på föreläsning med en barnläkare på sjukhuset här, och han tyckte att om man är fullt frisk och inte har astma, lungproblem osv så finns det egentligen ingen anledning att vaccinera sig. Och det känns ju rätt logiskt ändå. Så vi avvaktar än så länge

• solouniko
    Buttelina skrev 2009-11-30 09:28:03 följande:
    åhh jag såg dina auktioner! alltså ett par underbara pusselbyxor får inte gå för 66kr (tror jag det var) det är ju fasiken skam!!nä jag känner likadant... MEN det är ju det att lillebror hör hemma har ju förkylningsastma och jag känner att vaccinerar jag mitt ena barn så vaccinerar jag mitt andra.. Jag har en tendens att bli smittad av vanliga influensan VARJE år så om jag skulle få denna så är det skönt på ett sätt om dom är vaccinerade. hade inte förlåtit mig själv om jag smittat dom och nått hade hänt. blää svårt
    Ja eller hur! Babushka gick helt plötsligt upp över 100kr dock, men 66 för pussel kändes lite. Men ibland ska man ju ha dåliga rundor också, även om man blir less!

Jaha okej. Ja vaccinerar man ett barn så är det ju lika att vaccinera båda.. Men det är verkligen inte lätt. ett riktigt dilemma! Här på BVC ska dom fortsätta vaccinera ett bra tag till, så jag tänkte som så att vi avvaktar och ser. OM nu folk börjar dö kors och tvärs får man väl tänka om då isof.
  • solouniko

Nu har jag beställt kanintröjan och airbrushtröjan från min lokala butik. Ååååh vad jag längtar tills de kommer

• solouniko
    Milliz skrev 2009-11-30 15:20:50 följande:
    Har de fått in nya Molo nu? Jag väntar med på airbrushtröjan!
    Nä inte äånnu tyvärr. Hon får bara fleece nu iallafall. Men desto mer skoj efter jul Beställde båda tröjorna så jag hoppas det går fort tills de kommer
  • solouniko

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-30 15:25:56 följande:

Fiiiiiina!!
    Ja, ÅH jag vill ha de NUUU
    Milliz skrev 2009-11-30 15:28:12 följande:
    ok. ja då blir ju det roliga kvar till sen. jag är lite sugen på den rosa lurven till Ella, men jag vet inte vilken storlek jag ska ta. Den kommer ju inte användas förrän det blir vår och till dess kanske hon har vuxit en del så jag får nog avvakta med den ett tag tror jag.
    Ja jag vill nog ha den lila från i höst om jag får tag på den, tror jag tar 80 isåfall så hon kan ha den till våren. Vilken storlek har du tagit på tröjorna till Ella?
  • solouniko

Suuperfina lilla Bubblis i fantastisk klänning

Ja jag fattar inte heller varför det tjorvar så mycket! Irriterande som tusan!

Milliz skrev 2009-11-30 15:35:24 följande:
    86. De var perfekt. Jag försöker få in en bild i galleriet där hon har på sig kanintröjan i 86 men det misslyckas hela tiden..
    Okej. Jag tog 74 till Milla som är ca 68, det borde väl vara lagom? 80 borde bli jättestor och jag vill ju att hon ska kunna ha dem nu. Hon har just börjat med 74 så jag hoppas det räcker ett tag iallafall..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15