Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-12-01 16:30:25 följande:
    Vad duktig du är!!Lätt beslut för mej att inte köpa på våren, för jag vill ha luva.

Det sitter fast en rånarluva i overallen.
    Buttelina skrev 2009-12-01 16:32:21 följande:
    rånis och vantar ingår
    Vet ni hur de är i storlek? Hade tänkt ta 80 på polarisen, lite stort men den måste ju räcka till mars/april. Perfekt med rånis och vantar ju!
  • solouniko

Hejhej! Idag spanade jag in nya lurvarna i min butik, och GUUD så fin den rosa/lila var alltså! Jag som tänkte hoppas på att fynda en lila från i hösten, men jag kanske måste ha en rosa också va? Den var så himla fin!

• solouniko

RååSa BuBBlan skrev 2009-12-02 15:41:03 följande:

Å tänk!! Bara 16 dagar kvar sen går lastbilen mot vårt nya hem, guuuuud så jag räknar dagarna här Hoppas det kommer snö då blir det extra mysigt där i huset, sen ska vi ha gäster på nyår, får se om vi hinner bli klara tills dess
    Åh vad skoj! Här är det massor med snö nu, den kom lagom till december Så mysigt! Lycka till med flytten! Vi ska också sälja nu och hoppas att det rätta huset snart dyker upp!
  • solouniko

RååSa BuBBlan skrev 2009-12-02 15:44:39 följande:

Å köp den rååååsa om du gillar utan luva, den e ju helt uuuunderbar!!
    Helst vill jag ha luva, men samtidigt kanske det är lite opraktiskt om hon ska sova i vagnen? Nåja om inte annat kan man ju såklart ha fler

RååSa BuBBlan skrev 2009-12-02 15:47:08 följande:
    Å avis!! Vill så gäääärna ha snö nu alltså! *mys*Tack! Hoppas ni får bra betalt för ert och hittar drömhuset åxå *håller tumsen* Sååå roligt med hus
    Vi var på Millas första pulkatur igår, jättemysigt Tack! Ja, jag hoppas också det blir bra. Men först lite småfix som ska göras här hemma, men sen blir det hemnet
  • solouniko
    Morty skrev 2009-12-02 15:53:41 följande:
    Skoj att fixa hemmet för att sälja det trots allt. Jag har sagt här också sen 2003 att jag vill flytta. Men vi måste fixa färdigt först..... Börjar snart ge upp.
    Jo, det är roligt Vi har just gjort en fondvägg, målat lite, satt de sista listerna och på fredag ska vi byta halltak. Varför gör man inte sånt färdigt egentligen? Det går ju jättefort när man väl gör det, haha! Sambon har kollat på arga snickaren och fått inspiration
  • solouniko

RååSa BuBBlan skrev 2009-12-02 15:57:40 följande:

Å härligt med pulkatur   *vill åxå*Spännande med försäljning, eller iofs... Rätt hemskt om jag tänker tbax på min egen Hoppas er går bättre
    Hoho, ja just ja Nä hoppas VERKLIGEN att våran går bättre Skönt att allt löste sig i slutändan för er ändå!
  • solouniko

Ni som har Hummel overallen, har den såna där band under foten som man kan sätta under skon? Sambon undrade det, haha. Jag tänkte inte ens på det, men har inte de flesta overallerna den funktionen?

Godmorgon förresten

• solouniko
    Buttelina skrev 2009-12-03 09:29:44 följande:
    jepp det är där

njä tror knappt det är lönt nu?! inte om man vill ha ok betalt för dom
    Perfekt, då tror jag det blir en råååsa hummel faktiskt KUL!
  • solouniko

Godmorgon!

Åhh jag vill ockiså ha en badges suit, vart köpte du den lillronya? Hoppas på lite skojiga erbjudanden idag! Jag förstår inte heller mysgrodans erbjudande?

• solouniko
    lillronya skrev 2009-12-04 09:47:58 följande:
    På T Fick ett fint tips i min gb och slog till bums.
    Inte illa Måste verkligen ha nått med badges, såå fint!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15