Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-12-28 00:24:45 följande:
    tååålamod det är så segt men min order gick igenom 00.08. hoppas att det fanns
    Tålamod är inget jag äger.

Enda trösten är att det är lika för alla. Hoppas andra har sämre tålamod än jag för snart ger jag upp
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-12-28 14:32:15 följande:
    du har koll du
    Såg det sen igår när jag var inne och snokade
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-28 15:01:59 följande:
    Go dagens! Händer här då? Hoppas de nåt? Jag har bara hoppat Hummel zippar åt Bella och pussel body o byxa i söta strlk 68  Nu lär man behöva lägga pengarna på tapeter o annat skoj så Molosarna kaske får stå tbax en aning Eller så får vi lägga kronorna på vårt tak som idag läcker vatten som ett såll  Dom har gjort en liiiiten utbyggnad på 1,5 meter o nog fasiken misslyckades dom med att få de tätt *fuskbyggare*
    Hej hej!

Jag la en liten order på LLM inatt. Får väl se vad som finns kvar.

Kul att få fixa ordning hemma men dyra pengar. Trist med taket

Hmm...Noel har pillat på datorn och texten är skum nu. Hur är det man gör för att rätta till det? Minns inte, någon som vet?
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-28 15:20:43 följande:
    Å va blev det för nåt tjusigt? Ja vi är rent ut sagt urless på alla småfel!! Propparna går hela tiden, ena spisplattan är trasig, båda duschblandarna har vi bytt ut, ena duschen är felbyggd med en helt sjuk konstruktion som inte funkar.. Massa onödiga snålbygges fel överallt *morr*
    Åh vad trist att folk ska fuska så när de bygger. Det förlorar man ju på i längden

Hmm...det blev lite smått och gott, bla Molos Moose-tröja, lite Katvig, strumpor, Småfolksmössa och en enfärgad IdaT-tröja. Hoppas att allt nu finns bara.

Vet någon om LLM brukar skicka ut ett ytterligare bekräftelsemail utöver det automatiska? Vågar man betala in på BG redan tro?
  • Duntoffla
    Zvartaliljan skrev 2009-12-28 15:29:25 följande:
    Hej hej. Jag har uppdaterat bloggen med hur det gick hos läkaren idag för den som är intresserad. Hann även shoppa lite på hippokids i morse, hoppas allt fanns. Blev en cartoonbody och regnbågssuit till lillebror och stjärnleggings till Maia. Sen har det även blivit ett par pusselbyxor till lillebror från klkids
    Hoppas läkaren har rätt och att lillebror självmant vill ut inom ett par veckor, helst vecka 37
  • Duntoffla
    Zvartaliljan skrev 2009-12-28 15:43:46 följande:
    ja det vore verkligen underbart om förlossningen startade sådär lagom till 37+0. Läkaren trodde inte det skulle bli så stor storleksskillnad på honom även om jag går tiden ut då han är lite tillväxthämmad så för den sakens skull gör ändå inte de tre sista veckorna någon skillnad (han räknade bara på ca.100-150gram i veckan) så då tycker jag att han likväl kan kika ut tidigare så jag får börja återhämta mig och så kan han nog växa bättre utanför magen...
    Oj, ja det är ju ingen megaökning. Men när han är ute så har du väl grädde i boobsen och han blir mullig och trind på en gång
    Buttelina skrev 2009-12-28 15:45:17 följande:
    moose med helprint på hela? såg du bilden i mitt galleri?
    Qui. Velade mellan de båda men valde till slut helprintet. Brukar gilla dem bättre.
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-12-28 16:17:58 följande:
    jaha nä då förstår jag
    Hehe...jag vet. Blir galen om jag inte hittar den någonstans snart. Får väl bli TS till ord pris
  • Duntoffla
    Morty skrev 2009-12-28 16:41:09 följande:
    Ctrl + eller Crtl - beroende på om du har fått liten eller stor text.
    Tack! Tror det var du som hjälpte mig sist också. Har uppenbart dåligt minne {#lang_emotions_embarassed}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15