Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Damien och Adrian skrev 2009-12-07 22:04:22 följande:
    1994. Det är en del att göra, t ex måla huset, fixa lite med balkong och ett fönster -  men mest smågrejer  - skönt! vi är inga fixare och vill gärna lägga pengar på lite lyx istället.
    Aha! Ja men det passar in på båda Ja, det är den lurven jag fastnat för men jag har ju den mörkgrå med gula kantband (den äldre) och det är för likt.
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2009-12-07 22:14:20 följande:
    OT men vilken sida är snabbast när det gäller att framkalla kort? Kom på att det börjar bli bråttom med julkorten! Brukar beställa på extrafilm...
    Fujidirekt är supersnabba. Tar 2-3 dagar max
  • Duntoffla
    Morty skrev 2009-12-07 22:09:00 följande:
    Hej och välkommen hem! Har ni haft en avkopplande helg? Lät så härligt. Blev det en del shopping på shopping meckat?
    Tack! Vi har haft det toppen. Spa:at, ätit gott julbord och bara tagit det lugnt. Så skönt att få vara barnfri ett tag. Nu är vi alla på bättre humör

Det blev lite grejjer på Gekås

Damien och Adrian-
    superfint hus!
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2009-12-07 22:17:08 följande:
    Neej- jag tycker inte att de är så värst lika irl Supersnygga båda två men på olika sätt
    Nej, de är dem kanske inte? Ser lite så ut på bild. Men jag kan ändå inte motivera ett köp till tror jag. I så fall skulle det vara en röd, klarblå, lila eller något helt annat. Vill ha den gamla ärtgröna som jag har i minisize. Undrar om det går att pressa in Noel i den? Huvudet kanske får plats i alla fall? {#lang_emotions_undecided}
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2009-12-07 22:21:54 följande:
    Nej jag skulle inte heller ha fler lurvar men när jag såg denna i affären så gick den inte att motstå Menar du den gröna med grå kanter?
    Hmm...menar denna

• Duntoffla
    ChokladMoshin skrev 2009-12-07 22:31:00 följande:
    Måååånga Molosar
    Haha...ja, tänk att ha den summan att shoppa Molosar för. OJ, vad mycket man skulle få för dem. Och vad trött man skulle vara på MOlo sen
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2009-12-07 22:36:44 följande:
    Ah precis..Har ju ett gäng som ska flytta framåt våren..antar att jag ska hojta om denna åker med då?
    Ja tack
  • Duntoffla
    ChokladMoshin skrev 2009-12-07 22:39:36 följande:
    Antagligen, men oj va kul!!
    Ja men då skulle jag skaffa mig en liten tjej först för killkläderna är jag trött på.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15