Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Om någon här ska på Katvigs rea och har lust att kika på lite åt mig så hojta till

• Duntoffla
    lillronya skrev 2010-01-04 17:28:06 följande:
    Å jag måste ju köpa mejlingbags också!! Har jag ju glömt!
    Ja, man kommer typ alltid på det samma dag som man behöver dem
    SmillaMilla skrev 2010-01-04 17:46:22 följande:
    ÄNTLIGEN kom lurven från annorlunda små. Det var den nya blå med lime klantband. Anton älskade den. Så nu är vi nöjda
    Är det Molos? Har dålig koll på de nya. Kan man se den på bild någonstans?
  • Duntoffla
    SmillaMilla skrev 2010-01-04 17:47:10 följande:
    klantiga är kanske banden, men skall ju så klart stå kaNtband
    Haha... klantband Jag såg inte ens din felskrivning.
    SmillaMilla skrev 2010-01-04 17:51:25 följande:
    Ja molos (såklart ) Denna är det: www.luckylittleme.se/product.asp?product=3134... Fin shoppingt i bt du lagt ut, men mycket smått, skall ni få bebis????
    Ah, den ser skitsnygg ut. *sugen* Jepp, går allt som det ska blir det bebis i sommar Men det är tidigt än. Kunde dock inte hålla mig när det var bra rea på ex Wiells. 50 kr för en body är ok. i värsta fall får jag ge bort dem till någon som fått bebis
  • Duntoffla
    SmillaMilla skrev 2010-01-04 17:55:28 följande:
    Åhhhhhh vad kul! GRATTIS!!!! Ja lurven är verkligen gör snygg, mycket snyggare irl. KÖP!!!!
    Tack! Ja, man borde kanske. Säljer 2 av Noels så nu har han bara en Molo kvar
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2010-01-04 18:08:06 följande:
    Åh så mkt småtting fint!! Du har redan fler bodysar än mig Jag har bara 2 bodysar i 62 insåg jag igår... I 56 har jag inte alls mkt, men det känns inte så lönt att köpa heller... Har 5 molo suits, ett par byxor och en katvig body . Lite mer måste man kanske ha..?? Jag minns inte!
    Ja och jag ska inte köpa fler förens jag är närmre och tror att det blir av. Har ju några gamla Molo också samt suits

Visst kan det läcka/kräkas på och så men samtidigt växer de ju som ogräs också så man vill ju inte tokköpa något som de växer ur på en vecka.
  • Duntoffla
    Morty skrev 2010-01-04 18:51:01 följande:
    Smyger in med ett Grattis! När är det sommar? Åhhh jag blir så avis på alla som ska få bebisar. Fast nu känns det ändå rätt ok. Blivit för bekväm nu när båda klarar sig så pass bra själva.
    Tack vännen! Det är beräknat i början av augusti så jag är bara i vecka 10 än. *Mycket kan hända* Visst blir man sugen då och då men jag har inte kännt förrän nu att det är dags igen. Rätt skönt att Noel i så fall är närmare 3. Hur stor åldersskillnad är det på dina?
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2010-01-04 18:53:58 följande:
    Godkväll Idag har vi varit och spanat på tapeter till Mejas rum, herregud så mycket fint det finns, har världens beslutsångest just nu. Nu får det bli ett ryck på Tradera, har alldeles för mycket för små kläder här hemma.
    Go kväll!

Ja, shit vad mycket det finns. Massa snygg. Vare sig det gäller barn eller "vuxen" tapeter. Vad väljer ni mellan då?
  • Duntoffla
    nikki2006 skrev 2010-01-04 19:10:23 följande:
    hej hej Fick ut lite på t nu och mer kommer att komma, eventuellt redan ikväll. Fick ett köp nu direkt, kul när det rör sig lite. Vad händer här då??? Vi har varit i malmö och lekt på sånt innomhus lekland, det var roligt
    Hej vännen

Skönt när det väl är ute. Jag ska ut med lite mer tror jag men det är rätt trist att lägga upp.

Lekland brukar innebära fullt ös och trötta föräldrar
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2010-01-04 19:16:18 följande:
    Alldeles för mycket fint Vi hade ju tänkt köpa Midbecs rosa stjärnor men nu börjar jag vela lite, hittade en massa fina tapeter från Sandbergs, tyvärr är dom ju sjukt dyra, o så hade Borås tapeter fina stjärnor också. Vi får nog fundera lite till innan vi bestämmer oss. Men DUUUUU, GRATTIS , misstänkte nästan en bebis i tofflans mage efter att ha kikat på bilderna i BT, guu så skoj.
    nikki2006 skrev 2010-01-04 19:14:51 följande:
    men gumman vad har jag missat, STORT GRATTIS Jätte avis då jag är sååååå baysugen. Såg dina fina ord för några dagar sen tack vännen
    Tack tjejer! Som sagt, tidigt än men i denna tråd är det svårt att hålla saker hemligt. Blev ju pumpad häromdagen
    Morty skrev 2010-01-04 19:14:56 följande:
    Nej, jag vet oron. Hoppas allt går vägen. Mellan mina är det 2 år och 3 månader. Moa blir snart 7 år och Mattis 5 i maj!! Vad har jag gjort dessa åren??? Skoj att få köpa en massa söta molo bodysar.
    Tack! Jag har sett bönan en gång men inget är ju säkert för det. Tiden bara rullar förbi Snart går man väl i pension.

Ja, är allt som det ska och det blir salg i vår ska jag definitivt SHOPPA {#lang_emotions_money_mouth}
  • Duntoffla

Ja, Sandbergs är väl rätt dyra. Midbec är överkomliga tycker jag men samtidigt ska man ju trivas med tapeten också. Fast den rosa med stars eller hjärtan är himla fin.

• Duntoffla
    Buttelina skrev 2010-01-04 19:20:49 följande:
    mellan mina är det 18 månader en kompis till mig har 11 månader mellan sina  sen blev hon gravid IGEN och fick nr 3 när nr 1 var 2år och 5 månader och tvåan var 18 månader
    Fullt ös med andra ord
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2010-01-05 20:17:07 följande:
    Hej hej vännen. Allt bra med er? O thank jooo
    Hej hej! Jadå, vi mår bara bra. Själva då?
    mortillsju skrev 2010-01-05 20:20:05 följande:
    Usch vad uttråkad jag är.....funkar glass....i brist på shopping??
    Glass funkar mot ALLT! *glassoman*
  • Duntoffla
    mortillsju skrev 2010-01-05 20:27:23 följande:
    Jag fick idag en hel kylväska full med glass av några vänner vars barn jag passade i 24 timmar då deras tredje barn föddes *full frys* Glass tröstar rätt bra.
    Åhå, avis!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15