Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

God kväll!

Vilken fin shopping och fina barn i BT! Härligt

ängeln83 skrev 2009-10-07 19:07:21 följande:
    Hallå flickor. Kikar in en runda. Orkade inte med nåt FL besök igår, mådde skit hela dagen, ett tag kändes det faktiskt som om bebis var på väg ut men det lugnade ner sej som tur väl var. Var hos BM idag och mina värden var fortfarande kanon, hjärtslagen var på 155 (Liam hade 135 i samma vecka) och bebisen var fixerad Nu har jag 6 st Gekås kassar som står i hallen och väntar på att bli uppackade, uff, känns som om det får vänta tills imorgon.
    Skönt att det lugnat ner sig lite. När är BF nu då?
  • Duntoffla
    Stormis skrev 2009-10-07 20:10:28 följande:
    Gick en innan idag för 500 kr! Och nu låg en ny annons ute från samma saäljare. Trodde att det var nån som kanske budtrissat och sen lagt upp igen, men såg nu att det var två olika stl. Men ändå! Galet!!
    Aha. Ja, en del priser är helt galna!
  • Duntoffla
    nikki2006 skrev 2009-10-07 20:13:36 följande:
    Nu kallar tv:n och sen skall jag nanna Kram kram
    Go natt!

Själv ska jag hoppa in i duschen innan Greys börjar

CU
  • Duntoffla

God morgon!

Är hemma med Noel idag då han är lite hängig.

SmillaMilla skrev 2009-10-08 07:37:10 följande:
    God morgon! Dagisfotografering i dag Killarna blev det ns för. Svea som inte ens får fotograferas råkade få en underbar kombo i dag: Molos kanin hängslebyxor och molos rosa/vita bubbel tröja med grön kant. Så himla fint i hop.
    Låter fint!  Noel fotades för en månad sen. Vi fick korten i går. Trulig men söt
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-10-08 08:10:48 följande:
    jag såg jacka och byxor i lila på ts i strl 68
    Haha... Man ser mest det truliga ansiktet och lite av regnbågströjan som sticker upp.
  • Duntoffla
    Helle skrev 2009-10-08 08:16:24 följande:
    Får jag paket idag? Nehepp, dags för påklädning och dagislämning av ett stycke barn
    Tack! Han är bara lite hostig och aningens hängig som han var igår på dagis så en dag hemma gör nog susen.
    Buttelina skrev 2009-10-08 08:17:32 följande:
    jepp det borde du få
    Jag får se om det blir något bra kort av kortet
  • Duntoffla
    Jes sica skrev 2009-10-08 08:43:39 följande:
    Hej tjejer! Pissdag!!!! Fotografering idag på dagis och Kevin har utslag i hela ansiktet så det var ju bara å vara hemma.
    Vad trist
    Smultronhjärta skrev 2009-10-08 08:47:10 följande:
    Hej! Synd på fotograferingen Det där med pissdag kan jag hålla med om- jag grät av avundsjuka när maken skulle till jobbet kl 6 imorse Han fattade ingenting
    Haha...är det så illa?
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-10-08 08:37:26 följande:
    söta lilla isabel älskar verkligen sin katvig klänning hon skulle tvunget ha den på dagis idag bild kommer senare
    Kul!  Har de båda börjat dagis nu?
  • Duntoffla
    Incommunicado skrev 2009-10-08 09:00:25 följande:
    vi är så olika! Jag klättrar på väggarna och blir understimulerad och deprimerad.
    SAmma här
    Smultronhjärta skrev 2009-10-08 09:01:31 följande:
    Jaaa Amningen sätter sig på psyket,sömnbristen likaså,att försöka pleasa två samtidigt,"borde träna"tänket,städa,tvätta.. Oerhört frustrerande att känna att man inte o r k a r knappt något
    Jag förstår det. Ammar du "heltid"?  Jag gillade aldrig att amma men härdade ut så länge Noel var intresserad men drog mig inte för att sluta så snart det bara gick
    Inte alls så mysigt som alla pratar om. Sen att försöka underhålla 2 kan jag tänka mig är svårare. Jag lyckades aldrig bara vara hemma utan att hålla på att plocka hela tiden.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15