• Flock

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Saraia skrev 2009-10-09 09:51:03 följande:
    alltå ni som haft molosuits sedan födseln - hur länge har bebben kunnat ha stl 56??? ska köpa t en 5 dagars bebbbe som var 50cm o nästan 4kg då hon föddes, vill ju helst att hon ska ha den nu men ej växa ur den på 1v. e de stora i stl???
    Jag köpte en 62 till en kompis och nu sa hon att han strax kunde börja ha den och han blir 4 ½ månad nu.. Så jag hade tagit 56 så de kan ha den nu och ett tag framöver..
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Flock
    Zvartaliljan skrev 2009-10-09 10:06:00 följande:
    fast det är väl olika, min bamse till systerson växte ur 56 i molosuits på en månad Han är 6 månader nu o behöver 68 i Molo.
    Visst är det så.. men det kan lika gärna hända i stl 62 att de tar växaskutt..
  • Flock
    {#lang_emotions_sunny} GRATTIS på din dag ISABEL!! {#lang_emotions_sunny}

Liljan: Sitter och funderar.. Hur tvättar man den fina filten?? Tror aldrig jag har haft något plagg i *det där vad det nu heter och stavas*
  • Flock
    Zvartaliljan skrev 2009-10-09 15:19:17 följande:
    Cashmere eller Kashmir eller jag vet inte Tål tvätt på 30 grader Har haft massor med cashmereplagg från katvig och de har tålt mååånga tvättar o är fortfarande jättefina Tycker det är jättesynd att Katvig inte gjort mer kläder i kashmir
    okey men vad bra att det går att tvätta i maskin.
  • Flock

OJ! Här har det inte hänt något på flera timmar! Tittar alla på idol??

• Flock
    Pimm skrev 2009-10-09 22:09:50 följande:
    Jag har kikat in ett par gånger men det har varit lite tomt. Jag har inte tittat på Idol dock:) sitter i soffan med laptopen och maken ser på Tv. Ätit godis och wienerbröd så nu känner man sej så härlig
    Låter som fredagsmys *trallar*
  • Flock
    Tjollabolla skrev 2009-10-09 22:29:52 följande:
    Tänkte väl att här fanns lite liv Inte likt denna tråden att va så tyst!! Vi kikar på Idol här hemma. Milo ville in och sova vid tio över åtta, sen kom han smygandes 10 minuter senare. "Milo måste dansa!!" sa han och satte igång och rocka Vem kan neka liksom... Nu sover han dock sött med sin traktor i sängen
    Gullunge!  {#lang_emotions_sunny}
  • Flock

God kväll i tråden!

Här har jag "fest" med ostbågar o vatten. Vatten till ostbågar smakar mindre gott

Busbellan: Fina kort du la in i Bt!! Känner ju knappt igen dig nu. Trist att det fick bli du som bytade till sist men du gjorde helt rätt i det..

• Flock
    Smultronhjärta skrev 2009-10-10 20:34:07 följande:
    God kväll! Jag festar med min Helnöt Dock skulle det sitta fint med ett glas rött som belöning men Cola funkar i brist på annat
    Jag hade aldrig smakat helnöt innan.. Men i somras så köpte mannen fel och köpte helnöt och sur var jag för jag ville ha det jag hade beställt Men attans vad gott helnöt var!! Jag har köpt MÅÅÅNGA sådana efter det..
    Jag får nog gå ta en runda o leta bland mina gömmer..Kanske det finns en helnöt även här
  • Flock
    lillronya skrev 2009-10-10 22:06:08 följande:
    Hej i tråden! Nu har vi tittat på körslaget blandat med fotboll. Vad händer här då?
    Hej!

Vet du om Cillen har en uppdatarad hemsida eller om det kan vara så.. att fast det inte finns stl där så kan hon ha stl i någon gömma???
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15