Inlägg från: malinkaunitz |Visa alla inlägg
  • malinkaunitz

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-17 15:26:27 följande:
    Hej!Hoppas du är nöjd med lurvarna?
    Hejsan..

Ja dom är underbara.. har dock inte använt alla tar fram dom lite sporadiskt.. ;)
    Annars blir det nog liv i luckan här hemma :) haha

Hur gick det med arbetsuppdelningen igår då? :P
  • malinkaunitz
    lillronya skrev 2009-10-17 15:27:20 följande:
    Här är det inget regn, som väl är. Bara kallt och ruggigt.Hur stor skrutt har du?Jag rekomenderar alltid hummel.
    strl 92 måste hon ha .. Ja jag har letat men hittar ingan någonstans :(
  • malinkaunitz
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-17 15:31:52 följande:
    ja man får smyga fram en i taget Jo då.. Han hade fått mailet iallafall, men han hade inga kommentarer på det skrivna, jag fick bara en puss å sen sa han inget om det   Vet inte hur jag ska tolka det
    haha ja du får komma med en pik i veckan om att du ska komma på intevju på ett jobb du ska börja kl 6 på morronen :P
  • malinkaunitz
    ängeln83 skrev 2009-10-17 15:36:20 följande:
    Tack så mycket Jaaaaa, ska se om jag kan fixa in nån bild
    Grattis till den lilla :) Skönt ni fick komma hem så snabbt..
  • malinkaunitz
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-17 15:36:18 följande:
    Japp! Det va planen på ett ungefär
    Hehe förstår det.. Får se då vad han säger.. Jag är med hemma alltid dock har vi eget men ska bli kul när mannen här kommer och yttrar sig om något sådant :P
  • malinkaunitz
    lillronya skrev 2009-10-17 15:51:38 följande:
    Hmmm letar lite. Tar bild när jag har tvättat på det. Heeej!Grattis!!
    Jag hitta på LinusochLotta Lycklig {#lang_emotions_sunny}
    Men tack ändå :)
    Den färgen jag letat efter lääänge :)
  • malinkaunitz
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-17 21:18:57 följande:
    Go kväll!Nu har jag bakat kladdkaka i nya ugnen, mums va god den blev Vad gäller arbetsfördelningen i hemmet så meddelade mannen just att "det där kan nog bli lite svårt att genomföra" Så det jobbet jag skulle söka i veckan ska jag alltså INTE söka Får se om det finns -nåt- jobb som passar den mannens arbetstider
    Haha .. visste nästan att han skulle komma och säga något {#lang_emotions_dreamer}
  • malinkaunitz
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-17 21:27:35 följande:
    Ja, han höll tyst länge dock Men nu sa jag att jag söker de där jobbet, det blir väl kanonbra då jag slutar kl 15..Toppen så jag kan hämta Ida tidigt på eftermiddan..."jo men, nä men, det är nog lite dum morgontid på just de där jobbet" viskade han ur sig
    Haha .. försök hitta något jobb nu med bra arbetstider.. Man får nästan välja mellan tidigt på morgonen eller hur sent som helst på kvällarna.. Och vem vill hämta barnen kl 5-6 varje kväll på dagis? ALDRIG skulle jag gjort det :)
  • malinkaunitz

Fast det är bara min åsikt .. Varje familj får ju göra som dom vill och vilka behov man har :)

• malinkaunitz
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-17 22:24:36 följande:
    Ungar vettu
    När vi fixa vår tvättmaskin med typ samma problem kosta det typ bara 1500..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15