Inlägg från: malinkaunitz |Visa alla inlägg
  • malinkaunitz

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-17 22:53:34 följande:
    Iiiiiiiihhh.. BARA? Hemskt dyrt ju
    men vi hade köpt den 1 år innan för 13000 så bättre det än att köpa ny :P
    Jag är shopping sugen.. Nå tips ?
    Vad kan man ha för mössa till rosa hummel overall med oranga detaljer?
  • malinkaunitz
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-17 23:07:26 följande:
    Ja då förstår jag Du vill inte ha fler lurvar då?  Vet inte vilken overall de är tyvärr...
    den om länken funkar..
    Då kommer min sambo bli tokig på mig.. har redan 12 st nu när jag fick det stoora lurviga paketet.. till 1 barn :P Så får nog vänta med det till i vår tyvärr.. Men är nog lite inne på din lila på T ;)

http://linuslotta.com/productInfo.asp?qProductId=2865&qProductColorId=46&qNavigation=left_menu_girl_1&qNavigationBrand=&qNavigationClass=&qNavigationGroup=&qBrand=&qClass=&qGroup=&qStyle=&qSizeGroup=84&qvirtualClass=10&qSize=&qPage=1&scrollBarSelectedIndex=&qFilterType=0&language_id=1&gender=1&qSiteId=3
  • malinkaunitz

Guuud vilken söt liten ninis .. vill också ha en kanin här hemma .. men han tycker det räcker med två små chihuahuor :P knäpp gubbe..

• malinkaunitz
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-17 23:14:30 följande:
    Ha ha ha TOLV Ursnygg overall!!! Vettesjutton va man ska ha för mössa till... Vad vill du ha för typ? Katvig modell eller rånis? Tjockare?
    Haha .. ja så måste ha ut några på T .. Gubben tycker inte om att alla hänger i hallen.. Och i garderoben vette sjutton var dom ska få plats :D
    Katvig modell typ .. Vill egentligen ha sytt molo mössor .. men är värdelös på att sy ..
  • malinkaunitz
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-17 23:20:02 följande:
    Men Katvigs rosa/rosa från hösten?   Den är ju såååååå fin!!!
    Ja den har jag även på väg hem ..
    Ja får se om det passar :)
  • malinkaunitz
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-17 23:26:17 följande:
    Hoppas den passar till för den är ju verkligen tokfin!! Annars är ju pusselrånis till riktigt snyggt   *älskar pusselrånisen*
    Ja jag har babuska/pussel och rouge med pussel och super blue med pussel .. fast den har jag inte vågat tagit fram än :P
    Men babuska pussel är för liten .. och hittar inte mellan storleken någonstans..
  • malinkaunitz
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-17 23:31:27 följande:
    Har du kollat EST?
    nej, gör det nu ;)
  • malinkaunitz

2-3 söker jag.. fanns inte på est...

sooov gott :)

• malinkaunitz
    SmillaMilla skrev 2009-10-18 15:12:58 följande:
    Lite privat kanske Men äh vi känner väll varandra här Haft så konstig mens denna gången. Den var sen. Den första veckan blödde jag bara lite. Nu har det satt igång ordentligt och mensvärken har kommit (brukar ju komma första dagen). Brukar ha mens i 4 dagar. Nu är jag uppe i dag 15! Känns inget bra.
    Jag har gått omvårdnad.. Och kan tyvärr inte komma på något annat än missfall.. Men det kanske är helt omöjligt? Jag skulle ringt nästan direkt ..
  • malinkaunitz
    SmillaMilla skrev 2009-10-18 16:20:13 följande:
    Ja jag hor nog funderat på de banorna jag också. Men nu med två alvedon gör det inte ont längre. Måste jag ringa då?
    Ja alltså jag hade gjort det.. men det är väl bara för att jag läst på det värsta om man säger så.. behöver ju inte vara något dumt heller.. Men det är ju något som kanske inte kommer loss eller så.. Därav blödningen.. Men nu har du gått i 15 dagar.. så jag tror inte det kan va farligt om du ringer imorgon.. Så det skulle jag göra...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15