Inlägg från: malinkaunitz |Visa alla inlägg
  • malinkaunitz

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-10-18 17:06:57 följande:
    ja om inte annat så kommer han ju kunna ha den i typ januari-april typ
    Butte kan jag få komma in till dig skulle inboxa :)
  • malinkaunitz
    SmillaMilla skrev 2009-10-18 17:15:52 följande:
    Tack för ditt svar!Ringer dem i morgon. Men fy alltså.
    Ja hoppas det går bra.. Kram
  • malinkaunitz
    Buttelina skrev 2009-10-18 20:07:43 följande:
    jag undrar meeed
    Hon har lagt ut bild i tråden sååå sööt och liten :)
  • malinkaunitz

Hur var förra årets overaller? Min dotter är 80 cm .. vilken strl skulle ni rek då?

• malinkaunitz
    Zvartaliljan skrev 2009-10-19 11:12:32 följande:
    malin - Har du fått hem Ida.T-kappan förresten??Funderar på om jag ska spara Maias 98 till lillebror...vad tycker ni? är den unisex? Den är ju rak i skärningen, inte en insvängd kappa liksom.
    Ja den var helt underbar.. tyvärr för stor.. kommer passa nästa vinter.. men helt klart värd pengarna {#lang_emotions_heart}
    Fick du din hummel overall? Annars vet jag var det finns en i strl 98.. Om du fortfarande letar :)
  • malinkaunitz
    Zvartaliljan skrev 2009-10-19 11:51:12 följande:
    Kan berätta att Maias lilla kusin på 5 månader har gått om hennes vikt vid 1,5år!! Det ni! Han är precis sån som jag vill att lillebror ska bli, ett matvrak som växer som bara den Han är inte tjock, normalstor på det viset, han är väldigt lång o stor hela han istället. Har strl.74 nu
    Ja kusinen till angelina fyllde 5 förra veckan .. Hon är en riktigt spinkis.. född i vecka 26.. väger 11,1 kg och det ser inte så trevligt ut.. Hon får behandling nu med hermoner och växer som den på längen men vikten står kvar.. hon Kunde ha ida T kappan jätte fint på henne..
  • malinkaunitz
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-19 12:33:04 följande:
    Kolla på tex babyfryd.dk... De lila SKA vi ha!!!
    Ja det lila ska vi med ha :D Kommer om typ 1 vecka tror jag ?
  • malinkaunitz

Helt OT fråga .. Men har ingen annan att fråga just nu .. Min sambo har barn sen innan .. en kille på 11 år.. Han flytta hit från sin mamma i somras.. Och sen han börja skolan har dom ringt hem varje vecka ungefär... Och vi börjar bli riktigt trött på det.. Men nu hade dom inte ringt på ungefär 1 månad och då tänkte vi köpa en tv till han för att va lite snälla och han hade skött sig.. Men dagen efter vi hade beställt den så tror ni inte dom ringer.. och då har vi tom sagt till han att vi tar den själv.. Så nu skulle han få vänta två veckor med att få den... Sen nu idag har dom ringt igen..

Och nu har jag absolut inte någon lust att ge han den alls.. Det är ändå 5000 kronor..
    Så vad hade ni gjort ni med lite äldre barn?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15