Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

ängeln83 skrev 2009-10-20 09:33:02 följande:
    Morning flickor. Äntligen känner jag mej utvilad, Meja vaknade bara 1 gång inatt sen har hon sovit som en stock Nu börjar shopping suget smyga sej på igen, tips på söta råååååååsa pyttekläder?
    inte rosa men underbart fin ändå
    www.lillamirakel.se/molo-bodysuit-blommig-lila-p-1196-c-276.aspx
    och kanske inte nog pyttigt heller
  • FL Lisa
    Tjollabolla skrev 2009-10-20 10:09:28 följande:
    Nu har jag pratat med facket och hon trodde absolut inte dom hade nån som helst rätt att göra som chefen ville. Dom skulle höra av sig under dagen. "VAD ELAKT GJORT!" var hennes kommentar, känns bra.
    ja den där chefen verkar verkligen vara ett riktigt rikspucko. Hoppas facket kan hjälpa dig för så där kan du ju inte ha det
  • FL Lisa
    SmillaMilla skrev 2009-10-20 14:42:20 följande:
    Någon som har en rabatt kod på hm? Vill tröst shoppa till mig själv där
    *skickar över en stor KRAM*

och en rabattkod
    fick den på posten idag. 20% på hela sortimentet(inkusive home) när man beställer från webben. Gäller INTE på prissänkta varor
    rabattnummer 8531
  • FL Lisa
    Smultronhjärta skrev 2009-10-20 14:49:11 följande:
    Åh din postis kom med mycket trevligare kod än min Nu måste jag nog också shoppa lite
    hahaha..japp jag har en snäll postis.
    Han kom med en ursnygg lejontröja från småfolk också
  • FL Lisa
    solouniko skrev 2009-10-20 14:55:21 följande:
    Halloj! Milliz och FL Lisa och andra Luleå-nära-bor är välkomna på Asko 29e oktober på klubbkväll. 19-22 tror jag det var. Kommer vara lite olika erjbjudanden osv, bland annat med Photobymaria.se (Ej min butik)
    halloj. oooh...trevligt meddelande
    nu måste jag bara spana så att den 29:e är en dag då sambon jobbar i sthlm..för då blir det klurigt
  • FL Lisa
    solouniko skrev 2009-10-20 14:59:11 följande:
    Ja hoppas! Vi ska boka tid för Millas fotografering då hade jag tänkt. Och så ska hon få lite 74 kläder Tågsuiten tror jag blir superfin på färgfoto! Visst?
    åh..superfina kort hade hon. Hoppas hoppas hoppas att hon säljer bilder på skiva...inte bara papperskopior *springer och lusläser hennes sida*

tågsuiten blir nog jätteläcker..själv älskar jag regnbågen på färgkort.
    Jag vet inte riktigt vad jag hoppas kommer på erbjudande på klubbkvällen...har ledsnat lite på Molo just nu men är sugen på en geggamoja mössa iaf
  • FL Lisa

godmorgon i tråden!

solouniko skrev 2009-10-26 09:46:11 följande:
    Godmorgon! Usch här började morgonen med att Milla hostade så mycket så hon spydde ner hela sängen, inget kul. Hon hostar och rosslar så himla mycket. Ska ringa BVC när telefontiden börjar. Finns det hostmedicin man kan ge när de är så små?  Annars så börjar jag bli shoppingsugen och vill att reorna ska komma igång NU
    åh..stackars lilla M. Jobbigt med sån hosta. Alvin har också haft sån hosta nyss...och hans kusiner och några på hans dagis. Verkar vara något som går här i Luleå just nu.
    Tjollabolla skrev 2009-10-26 09:49:09 följande:
    Vi har oxå tagit lov denna veckan Så jäkla skönt!
    härligt med lov. Hur går det med din jobbsituation..har din chef tagit sitt förnuft till fånga än eller påstår hon fortfarande att du ska jobba på småis?
  • FL Lisa
    Flock skrev 2009-10-26 09:56:19 följande:
    God morgon! Jag skulle behöva lite hjälp. Fick detta på mailen nyss "din bankens BIC/SWIFT code och kontonr. IBAN code att jag kan betala"... Var hittar jag de koderna och vad är det för något??? Hoppas någon kan hjälpa mig
    kan tyvärr inte heller något om sånt där. Jag har klickat i att jag bara godkänner köpare från sverige så slipper jag sånt krångel
  • FL Lisa
    Zvartaliljan skrev 2009-10-26 10:06:54 följande:
    Ehh...vad gör man när en köpare vill skicka pengar med POST från Finland??? Hon påstår att bankens kostnad för överföring är 175kr, det stämmer väl ändå inte
    eeh...haha..ja det var ju också ett sätt. Har dock svårt att tro att det skulle kosta så mycket att göra en överföring
  • FL Lisa
    Zvartaliljan skrev 2009-10-26 10:13:36 följande:
    Oj...min bank tar 30kr för internationell betalning och 10kr för att motta...vilken skillnad!! Det är hon som säger att hon vill skicka och hon säger att hon står för risken...men det handlar liksom om 700kr
    OJ..det var ingen liten summa. Okej om det varit en hundring. Tveksamt om jag skulle gått med på det.
    ängeln83 skrev 2009-10-26 10:08:08 följande:
    Butte Nu finns bilder i BT på min trollunge
    Vilken sötnosar! Liam ser helt plötsligt så stor ut där bredvid lilla lilla M. Både är iaf underbart söta!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15