Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-11-08 21:18:31 följande:
    jaså vann du dom jaa samma nr som alltid
    yes. stormis shoppade snygga skidflickslinnet till mig på salgen så då tyckte jag det vore skoj med matchande byxor. Pengar finns på ditt konto nu.
  • FL Lisa
    LillaÄrtan skrev 2009-11-08 21:18:42 följande:
    Äsch, gick inte att citera rätt.... Jo, känner igen dig så jag vet att du är en fd. Gällivarebo Brukar smygläsa din blogg
    det är skoj med lite fler norrlänningar här inne. Vi får också fixa trådträff någon gång i framtiden..eller fylla en bil till salgen till våren
  • FL Lisa
    ängeln83 skrev 2009-11-08 21:34:00 följande:
    Krånglar Tradera för nån mer än mej? La just upp en auktion men bilden syns inte? Nån som har lust att kolla om ni ser den?
    ja jag vann en auktion för typ en timme sedan och har inte fått mail från tradera än (nu var det från butte så det är löst iaf)

kikade på dina auktioner och ser ingen bild på ej sikke lej
  • FL Lisa
    Buttelina skrev 2009-11-08 21:40:38 följande:
    ahh så du har inte heller fått mail?? då har min andra vinnare inte fått det heller
    nej inge mail..men jag hade ett kontonummer sparat i min internetbank som hette buttelina så jag skickade pengarna dit..nu hoppas jag bara att det blev rätt
  • FL Lisa
    Greksmurfen skrev 2009-11-10 09:31:18 följande:
    hmm namnnapp det vore ngt kanske till max med=)... men han e kräsen när det kommer till nappar vill bara ha mam nappar=S..finn den modellen tro??
    yes det finns det!! Min son tar också bara dom och jag blev såååå glad när jag hittade namnnappar från dom
  • FL Lisa
    Greksmurfen skrev 2009-11-10 09:41:21 följande:
    hmmm jo iof e det pengar på T men jag har så extreeeemt svårt å sälja finaste molo.. men men jag kan ju inte hamstra allt... å vill faktiskt inte låtabrorsonen få ärva allt heller...vi har lite olika prioriteringar när de kommer till kläder å hon e inte rädd om dem heller kan ja säga =S.. tjejer en fråga ser detta ok ut att ha på maxen idag... har aldrig haft långtröja under.. www.facebook.com/photo.php
    www.mambaby.com/ueber_die_produkte-schnuller-mam_individuell_6-36,11280,RefStoryID__74.html

verkar dock inte finnas i latex längre (fanns när jag beställde) men det kanske inte är något problem.
    Här kan man läsa om det
    www.bambino-mam.se/bambinomam/mam-produkter/produkter/sug-tr/personliga-nappar/20605-mam-personlig-napp

Kan tyvärr inte komma med åsikt om kläderna för jag ser inget när jag klickar på länken...men jag antar att det är för att vi inte är vänner på facebook
  • FL Lisa

goddagen i tråden.

smultron - precis de funderingarna har jag här hemma också. Alvin älskar kalle kunskap (lekstugan) till datorn och vi hade tänkt köpa något till Wii..men jag har googlat på det och det verkar inte finnas något riktigt bra spel för småttingar vilket är synd. Men hittar du något som verkar bra får du gärna tipsa mig också

• FL Lisa
    ängeln83 skrev 2009-11-13 15:20:10 följande:
    Hej hej flickor. Kikar in medans båda mina sötnosar tar sej en tupplur. Fick hem den rosa Katvig filten idag, super fin, men när jag granskar den noga så är det en massa fläckar på den *suck*, så det får väl bli tillbaka skick om dom inte erbjuder nån shysst kompensation.
    trist med fläckig filt..hoppas dom löser det snyggt. Supersöt presbild också!!
  • FL Lisa
    Tejja skrev 2009-11-13 15:25:54 följande:
    halloj! Japp här är allt bara fint. själv då?
  • FL Lisa
    Tejja skrev 2009-11-13 15:29:30 följande:
    SmillaMilla- Åh vad sugen jag blir på de lila Starsen- eller hur man nu skriver...Jättefina!
    dessa eviga förkylningar. Alvin är frisk nu peppar peppar men han har varit sjuk till och från i typ en månad innan dess. Nu börjar förkylningen hitta till mig. David åker till USA på måndag för en veckas jobb så jag lär väl ligga däckad i svinsjukan snart bara för att göra det hela lite roligare
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15