Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Nä nu ska jag försöka dra med mig Alvin ut och leka i det trista vädret. Han har som vanligt slagit igång en film själv så ser jag inte till att hitta på något nu så lär han fastna framför filmen rätt länge.

Ha en bra dag och shoppa massor

• FL Lisa
    ChokladMoshin skrev 2009-11-02 21:42:05 följande:
    Ooooh, ska inte klaga då. 63 mil är ju ett stenkast bara jämfört med dig.
    haha..näpp 63 mil är ju alldels granngårds Jag har som solouniko galet långt.

Dock tyckte sambon ändå att jag skulle åka nu. Han tyckte visst jag behövde lite semester och skoj. Dock känns det ju lite dumt att betala några tusen för en resa för att shoppa Molosar..men till våren kanske jag tar mig iväg
  • FL Lisa
    stökmamma skrev 2009-11-05 15:31:29 följande:
    Nån som har Nordea och vågar lita på mig och en skärmdump och kan hjälpa mig med en T betalning på 336kr?
    här tänkte jag vara snabb och hoppa in och erbjuda min hjälp..men jag måste verkligen vara trött eller något för jag har ju handelsbanken insåg jag just när jag skulle klicka iväg meddelandet...så tyvärr. Hoppas du får hjälp av någon annan
  • FL Lisa

oj vad är det jag ser...flera sjuklingar här. Skickar krya-på-sig-kramar till både skatten och bubbelmamman.

Och galet massa snyggt som trillat in i BT senaste dagarna ser jag också. För varje gång någon lägger in en softshell jacka från Molo så blir jag bara mer och mer övertygad om att Alvin verkligen behöver en sån

Butte- har du samma kontonummer som du alltid haft? Jag klickade hem snyggaste byxorna på T och tänkte betala dom nu när jag ändå sitter här med bankdosan framför mig men jag får inget mail från tradera

• FL Lisa
    LillaÄrtan skrev 2009-11-08 20:58:11 följande:
    Oj här händer det grejer! Stackars Bubblan & skatten såklart.... Var till fotografen förra veckan, här kommer resultatet! profoto.blogg.se/
    Vilka härliga bilder! Underbart söta tjejer och jag älskar deras kläder...värsta färgklicken ju. man blir verkligen glad av att se på bilderna...Den där dom båda ligger ner på golvet tyckte jag var helt underbar.
    Bor ni i Gällivare förresten?
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2009-11-08 21:05:28 följande:
    Ja, jag ångrar lite att jag inte köpte en softshell igår...
    jag hade någon vag tanke på att höra om du skulle köpa åt N och isf be dig köpa en åt A...för det var väl billigare när man köpte 2? Men sen insåg jag att jag ändå inte skulle hinna föra över pengar och du växla innan salgen så då blev det inget.
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2009-11-08 21:08:14 följande:
    Ja, det var 2 för 500 danska. Jag hittade ingen i rätt storlek först men jag tror de tog fram fler sen. Hade iofs inga pengar över ändå. Missade ju Molo-mannen och fick nada rabatt
    man får väl köpa från affär istället...dom borde inte vara så galet mycket billigare där.
    Superfin shopping iaf. Prickbyxorna med lång mudd på är jag riktigt avis på.
    Bar du förresten inte hem en djungel t-shirt till N på förra salgen också
  • FL Lisa
    LillaÄrtan skrev 2009-11-08 21:13:10 följande:
    Jo, man blir så glad av dem! Är supernöjd med bilderna, blev många bra & fina. Min favvo är den då dem ligger på golvet, synd att K har handen för munnen... Men tycker inte det gör så mycket, den var såå fin ändå Japp... Vi bor här Och ni i lule?
    japp jag bor i Luleå men är född och uppvuxen i Gällivare
    Duntoffla skrev 2009-11-08 21:12:30 följande:
    Tack! Jag lyckades bunkra 2 par prickar. Får se om bägge stannar. Jo, köpte en Djungel men sålde den vid pengabrist. Denna ska jag behålla. Den kommer passa bättre i storlek nu också
    du får gärna hojta till om dom hamnar på T så jag kan ha span på dom där
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15