Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

SmillaMilla skrev 2009-10-09 06:47:02 följande:
    kul. Köpte du från den finska sidan?
    jo hon va så snäll och hjälpsam....så den sidan kan ja rekkomendera=) om det är fler som vll ha puzzle=)
  • Greksmurfen

god eftermiddag =): idag kom den finaste posten på länge : EN FIN KANINSUIT med lappar kvar till maxen =) LÖÖÖÖÖWE

liljan: babyshopen hade inte öppet idag =)..... det var en person som ringde till dem som ägde det å antagligen så måste konkursförvaltaren var på plats samtidigt...å det verkar som det blir imorn.... ska köra upp i ikväll å se om det finns ngn lapp annar s så åker ja dit vid kl 10.00 imorn eller ja strax innan..för de har öppnat kl 10.00 innan på lör=).. så vi hoppas på det bästa=)

nästa vecka bör mina fina puzzleset dyka upp till maxen i stl 86byxan å bodyn =)ska paka in det å ge som en present till han =)

• Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-10-09 16:53:26 följande:
    Åhh men ring imorgon då så kanske vi tar en tripp dit om Felipe vill Fin present Maxen ska få och skönt att suiten äntligen kom! Mitt aquaflower har inte dykt upp än Vad är detta, inget av alla paketen till mig har försvunnit på nästan ett år som vi bott här o nu så först hummeloverallen o nu ett paket från ts
    jo var så orolig att den hade kommit bort i postgången....känns som det alltid drabbar ngnt man verkligen vill ha..
    men åhhh har dem fortfarande inte kommit... men den dy handlade dem ifrån påTS har den personen ngt neg ??.. inte kul å bli lurad juh =(....

ja ringer... å är det så så får ni var astartklara å köra hahaha... så kan ju ja plocka undan grejer om det e ngt ni o vill ha=).... kommer nog vara där från 9.30 imorn så får aniss vara hemma med maxen =).... så slipper ja ha han där inne ..sist förlorade ju ja en reses'ng för att jva tvungen å byta blöjan =S så ngn nallade den juh =(..... var ju värre än salg nästan hahahha
  • Greksmurfen

wee har redan fått en auktion på köp nu =) såld.....
    Liljan man kanske borde inhandlat fler pop overaller i kosta =D...när ja ändå ska dit på sön lr så=)

• Greksmurfen
    LJ2 skrev 2009-10-09 17:07:18 följande:
    såna har vi tyvärr hela vintern mer eller mindre.. SKITSTORA!!! första ggn jag såg en så började jag lipa av chocken.. *sååå livrädd för spindlar!* sist kastade jag min vågskål till tradera vågen över en som va på väg mot mig då va jag modig.. sen fick den va där till han kom hem ... man HÖR när de kommer springande.. *ryser*...
    uhhhhhhhhhh ryser...fyyyyyy.... å det e ju vintertid de ska ligga i dvala å inte äckla sig så hemskt :)
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-10-09 17:11:29 följande:
    var det en sån du sålde? Ja jag stod ju o höll i en lila fin men tänkte att Maia har väl tillräckligt med overaller nu
    sålde en sådan bvernylon...orgina e ju 995kr=P.....
  • Greksmurfen
    LJ2 skrev 2009-10-09 17:25:55 följande:
    fanns det lila sa nån? liljan? va det du som sa det?? nån som kollade stl?? vad gav ni??
    jo lila skiddresser men prisetl igger på 795 kr för en.......pop då...
    dessa var ju dem i bävernylon =) brua å blå.... sen fanns det nga reima kvar i stl 104 å 116 för 599kr...org 1499
  • Greksmurfen
    Tjollabolla skrev 2009-10-09 17:14:49 följande:
    Fy fasen! Vi hade en sån bamsing i sovrummet för nån vecka sen, jag kan knappt somna på kvällarna än! så sjukt rädd för spindlar så jag börjar oxå gråta. Är INTE avis på alla era bamsar!!
    kan säga att vår dammsugare älskar äta spindlar =D...... hatar dem med å ja vågar inte gå inärehetn så dammsugarn får ta dem.....
    ett år hade i ett grymt spindel år med gigantiska spindlar här....prade med hyresbostäder å tyckte att du skulle ta dit antisimex... men ..de ingår inte till skadedjur..så de ville dem inte =S... iof har de kanske rätt ..=P...

sorry för massa OT
  • Greksmurfen
    LJ2 skrev 2009-10-09 17:35:19 följande:
    men åhh.. =( fel stl.. jaja.. får väl köpa en röd ful på pop då.. *irriterad* nån som vet skillnade på kvalite o slitstyrka mellan 86 baby o 86 barn på deras overall?
    men 86 fanns i lila i skidoverallen ahr ja för mej......men som sagt 795kr ligger den på då... så inget extra nersänkt som de andra
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15