Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

gomorn kära pölsekärringar =).......
    det e inte lätt å shoppa billigt.. hehe när ja skulle somna sat ja tom å tänkte vilka saker som fanns kvar för en ev 90% rea =P......

hoppas på det med =)..... satt å granskade mitt fina fynd igår kväll så fin e den å man kan ju tom vända bugaboo be så man har barnet mot sig...=)
    ja 1500kr kommer man inte långt på annars....
    fanns ju lite fler vagnar kvar.... hehe

• Greksmurfen
    Everlonn skrev 2009-10-11 09:47:21 följande:
    Du tror väl inte jag skulle missa att säga när salgen är heller!
    haha mä verkligen inte.. du e salg galen =D...iof det e nog de flesta i denna tråden.... Liljan sa igår att Babyproffs (salgen med 70%) var en förrr humm hur det ommer att bli på molo salgen hahahaha...
  • Greksmurfen

butte: gud va söt kissekatt..är det en raggdoll det där=)..det liknar en sån...

hmm liljan har inte hörts av än.. bara hon e ok efter igår.....kan ju inte messa henne då en viss liten donna tyckte att sin mammas telefon skulle bada itoaletten =S

• Greksmurfen
    Buttelina skrev 2009-10-11 10:08:18 följande:
    jepp en ragdoll min mamma föder upp sånna maia är världens busigaste
    åhhh de e sååå gosiga...min moster hade en raggis som hette Ruben... han var en mkt fet katt =D.. å så bara gick han å slängde sig ååt sidan när han skulle ligga ner haha...
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-10-11 10:27:07 följande:
    Godmorgon. Mammas sim-kort sitter just nu i en gammal skittelefon som inte ens kan läsa sms har hållt på med hårtorken hela kvällen igår o nu ligger alla delar här o luftar sig...ska låta den va några dagar, håll tummarna att den funkar sen!! JÄKLA SKITUNGE (/&%¤#(/)&/%(&)/=)(?= Hon är hos mormor nu förresten...hon skulle bestämt med henne hem igårkväll o efter den dagen så säger jag inte nej åt att bli av med henne en dag
    HAHAHAHA........men hon var ndå rätt snäll iaffären.. vi var där ju en massa tim=).. hur mås det annars??
    nöjd med alla dina fynd=)
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2009-10-11 11:12:16 följande:
    åhh shit så underbara!! är sugen till ev kommande bebis
    =D......

lijan: ja du man kan undra vart hans mamma var.. har man en sådan liten så tar man ju inte med dem om man vet att det kommr ta timmar där inne...
    Vad gick din nota på?? kan tänka mej att du tjänade en hel del på att handla där igår=).....
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-10-11 11:32:48 följande:
    Notan gick på 2600:- så inte så farligt med tanke på att vi fyllde hela bilden Är ändå avis på din vagn och Maia fortsatte tjata om att hon skulle ha sin gula vagn
    hihi.. maxen sover middag just nu i fina kaninsuiten i sin gula bugga bee=).. fanken vad mkt finesser den har =) blir bara mer å mer in löööve i denna vagnen =)
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-10-11 11:32:48 följande:
    Notan gick på 2600:- så inte så farligt med tanke på att vi fyllde hela bilden Är ändå avis på din vagn och Maia fortsatte tjata om att hon skulle ha sin gula vagn
    hihi.. maxen sover middag just nu i fina kaninsuiten i sin gula bugga bee=).. fanken vad mkt finesser den har =) blir bara mer å mer in löööve i denna vagnen =)
  • Greksmurfen
    Pepper79 skrev 2009-10-11 11:45:07 följande:
    Liljan & Greksmurfen: Ni verkar ha gjort superfina fynd Var för kan de inte ha en sån utförsäljning här, skulle ju vilja ha en ny vagn. Funderar på en quinny... Hade de Quinny vagnar där ni var?
    jopp de hade quinny=).. tro det va en buzz kvar när vi skulle åka.. va ju sist =P
  • Greksmurfen
    Pepper79 skrev 2009-10-11 11:59:01 följande:
    Näää menar du det!!! Åh vad jag vill ha en buzz. Ångrar att jag inte köpte en från början...
    =).. ja tittade på den ett tag den va fin =)... fanns ngn quinny liggdel med men vet inte om den matchar på buzzen=).. den var i röd svart metallic liknande ..mkt fin =) skulle nog kostat typ 1500kr lr ngt igår=)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15