Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

nu ska maxen åka till sthlm i den mkt debaterade suiten.....med pistoler molo....tycker den e fin....

• Greksmurfen
    jojoa75 skrev 2009-10-20 18:50:44 följande:
    ja jisses... Sen i januari blir det vidareutbildn till intensivvårdssjuksköterska, massa plugg blir det.. Ska ju såklart fortsätta jobba där jag gör, bästa jobbet jag nånsin haft Men hjälper till att få upp lön, mer ansvar mm
    jobbar du med som en ssk=)...trevligt trevligt.... har sökt till spec. inom barn å ungdom till jan =) få se om jag kommer in
  • Greksmurfen
    stökmamma skrev 2009-10-22 17:10:36 följande:
    Hur glad blir man när lillebror kraschar en nattpinkblöja mot toadörren???
    haha .... inte alls =P..... sorry kunde inte rå för att smila....

packar tradera paket här..fyyyy va segt... måste skaffa mailing bags... så mkt enklare juh... vart finns dem för bra pris ngn??
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2009-10-23 13:45:21 följande:
    haha visst var det han vet vad han vill redan som 2½ åring molo ska det vara
    gud va sött butte=)

GAh håller på å blir galen här.... lägger in på blocket helt OT men en del nya buhhaboo tillbehör (som hör till vagnar), emmaljunga vagn å en sulky...

har lagt dem under barnvagnar å tillbehör å ändå får ja mail tillbaka att man inte få lägga olika saker under samma kategorie...
    MEn hallå lixom allt e ju barnvagnar/tillbehör så fattar inte vad deras problem är...... enklare med tradera på det viset=S...

www.tradera.com/Flygbiljett-till-aqaba-slut-den-12-ledsen-gjorde-fel-auktion_100110486 haha förresten ngn som kan förklara varför han ens lagt ut denna biljetten ??? stötte på den när ja surfade runt...
  • Greksmurfen
    Tjollabolla skrev 2009-10-23 13:55:23 följande:
    Jaa han vet! Men han FATTAR inte att det är hela tiden... Han kom hem från jobbet igår och efter en halvtimma sa han: "Har inte du ont idag?" Öhh jo...? "ja du har inte sagt ngt". Ska jag gå och säga det varje minut? Åhhh jag blir galen på honom!!
    =(...ushc låter jobbigt....att de inte bara kan ha förståelse ibland...
  • Greksmurfen
    Everlonn skrev 2009-10-23 13:59:16 följande:
    Jaa, hon har aj aj och det kliar, jätte jätteröd över hela snippan Fick råd om zinksalva blir det inte bättre av det så finns recept på nån annan salva.. Får absolut inte ge citrus men det har jag aldrig gjort heller, vågade inte eftersom hon är så känslig.
    stackars bus..hopass det löser sig ...... sorr yför maxens mms innan =D.. han e farlig när han får tag på min mob å du råkar var först i listan döpte dej ju lite snabbt första gågnen till A ahahha
  • Greksmurfen

liljan ..mkt nice tårta.. har inte börjat än =S.. har inte gått med max som springer vöerallt....

du färskostkrämen tro d den e tillräckligt tjock för att kunna spritsa med å ha som hår till kakmostret???... tycker inte att det e så gott å ha smörkräm till kakmostrets hår=S

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15