LJ2 skrev 2009-10-10 18:39:30 följande:
ska jag behöva messa dig o fråga ? jag vill med hoppa billigt billigt..!!! o såå långt e det inte till dig
bara fråga på du här =P...lr va det ngt speciellt hehe...vet inte när det kommer bli 90% men tippar på att det kommer inträfa med å gör det de då shoppar ja lite mer möbler till maxen =)...
lillronya skrev 2009-10-10 18:35:02 följande:
JIsses vad ni shoppar, tjejer! LÅter trevligt med babyproffsensalg också. Verkar som en billig bugaboo. Vet inte vad de kostar annars, förstås. Jag har fyndat, jag med. Eller tjejerna har. Lät de välja vinterjackor fritt på väla som är ganska stort. Michaela hittade en på bikbok. Kostade egentligen 700 men idag 200! Alicia hittade först ingen. Fanns iiiiiiiingen snygg alls Tills sist fick hon tag i en på stadium. Skulle ha den och ingen annan. Vågade knappt titta på prislappen. Gissa min glädje när det var en röd halvapriset lapp! 200 för den jackan med!
va skoj att du hittade fynd med...ja gisses vilket kap det var på jackorna =D......
en bugaboo bee kostar 5800kr =O....men som sagt de hade inte höjt sina buggor än så de utgick från 4800 å så då 70%på det =)....perfekt..
haha lilla maia förälskade sig i vagen å ville ta med den hem hon tyckte det va maias vagn den gula :)...(hon har oragane suflett å denna hade då gul)