Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Quiet thoughts skrev 2009-10-09 20:39:35 följande:

Hej, kikar via och lägger nya tråden bland favoriter. har faktiskt hunnit beställde Hummel på finsk sida till rea, en hel dress åt Alvin och en swettisjacka åt Lova allt för 47? med frakt. "Nypriset" skulle varit runt hundringen
    hejehj.. vilken kap :).. beställde ju med på en finsk sida häromdaegn... ville ha ju ha puzzle byxor å de fanns ju inte i sverige typ.. å det va inga problem...

hur går det för er ? lilla lova??
  • Greksmurfen
    Pimm skrev 2009-10-09 22:09:50 följande:
    Jag har kikat in ett par gånger men det har varit lite tomt. Jag har inte tittat på Idol dock:) sitter i soffan med laptopen och maken ser på Tv. Ätit godis och wienerbröd så nu känner man sej så härlig
    låter kanon =)......som här då men utan wiener bröd å godis... var faktiskt så duktig att ja inte köpte det när ja va i affären =P..

GAH på tal om affären.... åkte dit för å osta en tradera auktion... kom fram å när ja skulle betala så ser jag att jag inte fått med mej mitt kortetui.. jaja hem igen å hmta etuit... går in o handlar lite å ska betala allt sammalgt i kassan då posten delen stängt... kommer fram å finner att visa kortet inte ligger i etuit. =O .. så ja det va bara å åka hem IGEN å sen hämta kortet å sen betala... fy vilken rutt.....
    hämtade uteett paket från ellos med... men det visade sig att maxens kavat är förstora så ja måste skicka tilbaka dem =( å få en stl mindre minst...
  • Greksmurfen
    lillronya skrev 2009-10-10 18:09:03 följande:
    Hej! NU kom vi hem. Trött i fötterna, kan man säga. Men tjejerna köpte vinterjackor och det var ju det som var meningen. Tack själv! Mysigt att träffa dej och Emma!
    haha det kan vi säga lugnt här med... vi har vart på typ salg jag å liljan =) en babyproffsen salg HAHA... fy farao vad vi handalde =)..liljan var värst=p..... hon e på väg hem nu iaf=)...
    inhandlade en bugaboo bee helt ny flr 1500kr =)slå det=) å en vinteråkpåse bugaboo för 300kr =) bla....
  • Greksmurfen
    Greksmurfen skrev 2009-10-10 18:29:05 följande:
    haha det kan vi säga lugnt här med... vi har vart på typ salg jag å liljan =) en babyproffsen salg HAHA... fy farao vad vi handalde =)..liljan var värst=p..... hon e på väg hem nu iaf=)... inhandlade en bugaboo bee helt ny flr 1500kr =)slå det=) å en vinteråkpåse bugaboo för 300kr =) bla....
    kan tillägga att de hade 70% på allt i butiken då det var konkurs utförsäljning... nästa gång blir det nog 90 % =P.... men då e det lite mer utplockat hehe
  • Greksmurfen
    LJ2 skrev 2009-10-10 18:39:30 följande:
    ska jag behöva messa dig o fråga ? jag vill med hoppa billigt billigt..!!! o såå långt e det inte till dig
    bara fråga på du här =P...lr va det ngt speciellt hehe...vet inte när det kommer bli 90% men tippar på att det kommer inträfa med å gör det de då shoppar ja lite mer möbler till maxen =)...
    lillronya skrev 2009-10-10 18:35:02 följande:
    JIsses vad ni shoppar, tjejer! LÅter trevligt med babyproffsensalg också. Verkar som en billig bugaboo. Vet inte vad de kostar annars, förstås. Jag har fyndat, jag med. Eller tjejerna har. Lät de välja vinterjackor fritt på väla som är ganska stort. Michaela hittade en på bikbok. Kostade egentligen 700 men idag 200! Alicia hittade först ingen. Fanns iiiiiiiingen snygg alls Tills sist fick hon tag i en på stadium. Skulle ha den och ingen annan. Vågade knappt titta på prislappen. Gissa min glädje när det var en röd halvapriset lapp! 200 för den jackan med!
    va skoj att du hittade fynd med...ja gisses vilket kap det var på jackorna =D......

en bugaboo bee kostar 5800kr =O....men som sagt de hade inte höjt sina buggor än så de utgick från 4800 å så då 70%på det =)....perfekt..
    haha lilla maia förälskade sig i vagen å ville ta med den hem hon tyckte det va maias vagn den gula :)...(hon har oragane suflett å denna hade då gul)
  • Greksmurfen
    Busbellan skrev 2009-10-10 18:50:41 följande:
    Greksmurfen, är det babyproffsen i Växjö som säljer ut?
    jopp=)
  • Greksmurfen

Olivers Mamma skrev 2009-10-10 18:58:23 följande:

Jag vill oxå ha en bugga... fanns det fler?
    nopp nu vatt de slut..folk va ju som vildar hahaha...som sagt värre än salg nästan hahhahaha
  • Greksmurfen
    LJ2 skrev 2009-10-10 19:25:47 följande:
    greksmurfen: vad finns kvar då?? typiskt att bilstolar skulle ta slut.. i alla former?? även steg 3 om man säger? framåtvänd kudde med sidostöd typ?
    ¨
    jopp alla tog slut haha .....höll i 2 babyskydd.. men hade ju ingen användning av dem så de gick till andra....

hmm ja vad fanns kvar.. en del vagnar fanns kvar quinny, emmaljunga bla ... lite möbler, leksaker,, hygienartiklar som potta etc... hakklappar nappflaskor , nappar, en hel del kläder, tyblöjor, uppblåsbara skaer för baby h a i bad....hmmm flera dopklänningar =), barnsäkerhet... ja en hel del kvar, skötbord med å lite möbler för de små med små bord å stolar=). tro det fanns lite matstolar kvar å så med... å sen fanns det bäddartiklar med
  • Greksmurfen
    Therese1981 skrev 2009-10-10 19:27:42 följande:
    [citat]
    hejsan....vilken affär var det???och var?

gamla babyproffsen i växjö =)
  • Greksmurfen
    Busbellan skrev 2009-10-10 19:36:39 följande:
    Åh, vet du om de har öppet imorgon?
    tro inte det ha r de... det är konkursförvaltaren som bestämmer när de ska ha öppet eftersom denna måste vara närvarande... men ngn gång nästa vekca hörde jag att de skulle ha öppet...h an så till nga som smet in att ni får titta in nästa vecka.. men vet inte när... det kommer väll ut i smp.... en annan brukar ju åka upp å titta=).. men som sagt tror det blir 90% nästa gång .. brukar vella vara så vid konkursförsäljninar va??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15