Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

FlowerPowerMama skrev 2009-11-02 15:42:59 följande:
    Tack snälla! Ja, kombon blev lyckad tyckte jag, tröjans kantband är i exakt samma färg som byxans mörka rand.
    Ja de är underbara. Måste ha dem i större stl. Men finns ju inte
    melizza skrev 2009-11-02 15:43:13 följande:
    menar du dem lila molo velourisar eller dem är så underbara och håller sig så fint i tvätten....jag köpte dem på 25% nånstans när det nu var nåt erbjudande som kom...
    ja just det Svea har flera av molos muddvelourisar, rosa, gröna, mörklila, grå... Bästa byxorna absolut!
  • SmillaMilla
    FlowerPowerMama skrev 2009-11-02 15:50:00 följande:
    Nä, svåra att få tag i. V har 98 i sina men jag tycker att dom sitter för pösigt, ungen har ju inget att fylla byxan med, men att köpa 92 kändes dumt, dom lär väl bli för korta snart...
    Åhhh då kunde vi ju bytt. Köpte 92 men de blev för korta till Svea. Letar nu 98.
  • SmillaMilla
    jojoa75 skrev 2009-11-02 17:54:06 följande:
    www.kanal5play.se/klipp/play/ullared_smygtitt... Ikväll börjar det kl 20 om nån missat det Senare i november kommer dokumentären i någon av SVT-kanalerna som spelats in på mitt jobb, 1 timme dokumentär om vår avdelning. Tyvärr (eller så bra ) är jag inte med, de har inte filmat på natten, iaf inte när jag jobbat. Nu är det akut med middagen här hemma!
    Synd att vi inte har kanal 5. Hade varit kul att se.
  • SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2009-11-02 18:07:13 följande:
    Du kan kolla det på webben
    Nej tyvärr

Vi akn aldrig se programen på nätet. något med rättigheterna. Funkar inte när man befinner sig utomlands
  • SmillaMilla
    SmillaMilla skrev 2009-11-02 18:09:59 följande:
    Nej tyvärr Vi akn aldrig se programen på nätet. något med rättigheterna. Funkar inte när man befinner sig utomlands
    Eller......

Nu fick jag det att funka. Kanske programen också funkar
  • SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2009-11-02 18:14:38 följande:
    Tack Det är väl bara att börja baka
    Ha ha då får den nog ligga på jäsning ett bra tag Si så där fem år. DÅ kan jag tänka mig en till. Då är barnen 7,8,10. Lagom ålder för en liten sladdis. Men nu går det bara inte..
  • SmillaMilla
    jojoa75 skrev 2009-11-02 18:48:04 följande:
    det tror jag nog ska gå.. min kompis som bor i USA kollar ibland på svensk tv via nätet
    Trean o aftonbladet funkar inte. Men femman verkar funka. Toppen!

Alltså jobbar du på gekås? Det viktiga har jag nog missat
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2009-11-02 18:53:45 följande:
    Säger som dig Om 5 år är barnen 7, 11 och 15 då kan jag ta en till (ska bara få med sambon på det först)
    Lååter bra! Vi planerar in det tycker jag

Jag tror nog att min sambo är lite småsugen på en till. Men det går verkligen inte. Eller ja går gör det ju. Hade jag inte fått missfall för två veckor sedan så skulle vi absolut behållit barnet och det hade säkert gått jätte bra. Men kan man välja så väljer jag en bebis om fem år.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15