Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

jojoa75 skrev 2009-11-02 21:42:51 följande:
    haha nej jag jobbar inte på gekås, hörde inte alls ihop de två sakerna jag skrev om.. Dels så ville jag tipsa om Ullared som började idag och sen så kom jag på att jag måste skriva om dokumentären som ska komma i TV snart.. Jag är sjuksköterska på en Neonatal Intensivvårdsavdelning, jobbar natt. Har både extremt prematura (från v 24) och sjuka fullgångna bebisar. Så nej, jag jobbar inte på gekås Men vi är många från jobb som brukar åka dit tillsammans o sova över i stuga, vi blev filmade denna gången vi var där av Ballar av Stål, så kanske är jag o jobbgänget med i tv i vår
    det programet låter mycket intressantare

vad heter programet? Vilken kanal?
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-11-03 17:45:52 följande:
    hej, hur är allt med dig?
    Jodå bara bra!

Svea har för första gången varit i parken ensam i dag, så jag är glad.

Hur är det själv? Salg sugen
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-11-03 18:03:00 följande:
    ensam? Jag har salgfeber Maia har dock riktig feber upptcäkte jag nu Men det måste vara efter vaccinationen...hon är varken snorig, hostig eller något som tyder på en infektion. Ont i magen men hon bajsade i lördags så inte såååå jättelängesen ju...
    Alltså parken är som ett dagis fast ute i en lekpark, tre timmar om dagen. har skolat in henne i tre veckor! Så nu äntligen funkar det.
  • SmillaMilla
    Quiet thoughts skrev 2009-11-03 19:33:01 följande:
    Nu skall jag in o gnälla lite igen... det räcker aldrig till här vet ni. Idag blev det helikoptertransport från Åland till ackis med Lova... Hon har ju enligt läkaren i Uppsala som tittade över EEg vatten som ej kan cirkulera som det skall i huvudet också nu. Och jag min dumma hobbydoktor börjar googla o hittar en massa om vattenskallar som tydligen kan förekomma vid hjärntumörer >< Nu är hon där med pappa som fick följa med i helikoptern. Jag skulle åka båt efter men näpp, bussarna måste förhandsbokad om man skall till Uppsala. taxin kostar 130 euro utan Lova, nåja... de må vara. Jag KAN köra bil men vi har INTE gpsför vem behöver gps på lilla Åland Dessutom var ALLA hotell fullsatta o sjukhuset vill inte ha os där för de är nu på neurologen och inte onkologen och det är skildnad det... Daniel skulle göra sitt bästa annars får jag ta taxin sen bara först i övermorgon och har då först plats på hotell några dagar via ackis. Japp så har vi det nu, Lova flera mil bort och jag är ínte där pga att någon där uppe vill göra livet surt för min familj o mej...
    Åhhh vad jag tänker på er!

Synd att du inte får hotellrum i uppsala. Förstår att du inte kan sova under ett träd med Alvin. Hade det bara varit du hade det varit lättare. Håller tummarna att det skall lösa sig för er.

Men att hitta till uppsala är inte svårt. Vi har inte heller gps, men det är ju typ bara en sväng dit efter ålandsfärgan

KRAM

• SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2009-11-04 11:11:08 följande:
    Goddagens! Kolla listan i salgtråden. Det var MÅNGA
    Aha, har inte kollat in slag tråden i år.
  • SmillaMilla

Hej hej!

Äntligen hemma efter en lång helg i Göteborg o så gekås i ullared.

Massa fina salg bilder i bt! Är lite lätt svartis på er som kunde fara.

Läste lite snabbt att bubblan farit in på sjukhuset. Någon som vet något mer?

• SmillaMilla
    stökmamma skrev 2009-11-09 10:26:01 följande:
    Fler som gillar sjukvården på måndagar.... själv har jag suttit i snart 2,5 timme och väntat på att bli uppringd. Hela dan blir förstörd
    Yeeeeh.

Jag har försökt ringa till rådgivningen (bvc) hela fm men bara upptaget.

allt bra med er?
  • SmillaMilla
    karmasus skrev 2009-11-09 11:54:32 följande:
    OTT = One Two Ten De är agenter för en hel del danska märken. www.onetwoten.se
    Hur vet man när de har utförsäljning?

Hörde att de även skulle ha i stockholm. Och då måste ju jag fara.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15