Vi som shoppar danska barnkläder del 15
Damien och Adrian skrev 2009-11-10 11:06:48 följande:
Hej i tråden förresten! Dödstrött efter att ha ammat för många ggr i natt, Adrian vaknade varannan timme... usch,tur han inte är sån jämt - det var Damien, han körde slut på mig...Shoppade lite igår på T, det här var et härligt och behövligt fynd, D blir så kall när vi promenerar med vagn, han har vinterjacka och jeans oftast. Dessa blir perfekta på:www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=10141...Mer till Damien:www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=10199...www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=10154...Nu i veckan skickas äntligen mina helikoptertröjor från redbarnet och dessutom hade danskan köpt på sig en del på salgen så jag fick även köpa en leksaksbiltröja st 80, en verktygströja st 86 och en racerbilströja st 86 (ni vet den med gul stjärnärm från 2006). Köpte också, dagen före salgen, mer el mindre av misstag (la rätt låga bud jag inte trodde skulle hålla) 2 st nya molosuiiter, dels dalmatinersuit och dels folkasuiten (röda) båda st 80, för totalt 330 kr inkl frakt. Sedan har ju Smultron fixat en cuba carsbyxa st 68 till mig. Så lite salgshopping blev det allt på olika vägar!