Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

ängeln83 skrev 2009-11-04 13:46:13 följande:
    Hoppas verkligen det, just nu känns det verkligen helt hopplöst men det kanske släpper snart. Det är ju nästan äckligt att byta hans blöjor nu när man har en liten också Klistermärkerna lät ju som en smart grej, det ska vi nog testa
    Ja köp sånt som han gillar, klistermärken med traktorer, dinosaurer och flygplan har vi. Han kan stå där lääänge och vela om vilket märke han ska klistra
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Haha, måste berätta.
    Igår frågade jag Milo om han ville ha en lillasyster.
    NEJ! blir det till svar.
    Nehe sa jag, vill du ha en lillebror då? Så svarar han:
     NEJ! Jag vill ha en DUMPERS!

Haha vad svarar man egentligen? liite hårt att trycka ut en dumpers kanske

• Tjollabolla
    nikki2006 skrev 2009-11-04 13:52:40 följande:
    Tröga jag-Vad är en dumpers???
    Nån sån där lastbil med öppet flak typ, det har Milo lärt mig Sån som traktorna lastar grus o sånt i...
  • Tjollabolla
    Lalalong skrev 2009-11-08 10:02:47 följande:
    Jag såg det! Men tack båda två för hjälpen!Och hej tråden... jag har ju inte varit med i denna tråden innan, utan bara slängde mig in i Salg-snacket
    Men nu får du hänga med

Tyckte du hade fått MASSA för dina pengar! Såå mycket fint!
  • Tjollabolla
    solouniko skrev 2009-11-08 10:31:15 följande:
    Tjolla - GUUUD vad mycket fint din lilla tös kommer få! Jag drömde inatt att jag var gravid faktiskt! Så kul att veta vad det är också, bunkra miniflick kläder. Superfina fynd verkligen!
    Buttelina skrev 2009-11-08 10:28:54 följande:
    hehe, jag anade att du skulle gilla den sååå underbar!! tjolla: UNDERBAR shopping!! guuud vad många fina minisuits *underbart*
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-08 10:25:31 följande:
    Ååååå va mycket fint ni hittade tjejer!!! Va många sööööööta suits Tjolla  Å Butte--- DEN älgtröjan öh *MUMS*
    Åhh ja dom är så söta dessa så suitsen så jag vill inte lägga undan dom...! Bara går och pillar på dom hela tiden
  • Tjollabolla
    Busbellan skrev 2009-11-08 11:14:24 följande:
    Kom alla helskinnade ur Köpenhamn igår förresten?Inga incidenter, sånt är ju alltid kul att höra
    Vi hade ju lite roligt i bilen dit

När vi kom till bron så funkade inte brobizzen. Så vi fick backa. Å försöka igen. Å igen. Å igen. 4 gånger backade vi, sen körde vi bort till en lucka där det satt en personal. Butte fick hoppa ut och prata med dom och sen när hon skulle in igen så började lalalong köra när butte hade en foten i bilen Himmel vad jag skrattade!

Hemvägen samma sak Fast då var butte på andra sidan när hon började köra, men bildörren var öppen. Åh gud, det var såå roligt!
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2009-11-08 11:27:48 följande:
    Vi skulle vara framme vid Stockholm Central kl 23 och var framme 02.00.3 timmar i bushen ombord på ett tåg var väl sådär kul efter en hel dag på Molo.Inte fasen kunde man sova heller. Är galet trött nu och inte alls motiverad att stå på en mässa. *ASG* Stackars Butte! Ville ni bli av med henne eller vad?
    haha! Jooo men man blir ju stressad när bommen går upp

Åh fy, jag förstår att du är trött!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15