Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Zvartaliljan skrev 2009-12-05 22:11:13 följande:
    mysungar.se/ Vad jag läser så verkar även mysungar gilla min design själv väldigt mycket En sån limegrön har jag ju också beställt såklart, men den hon sytt upp blev för tjock mudd på så jag får vänta lite på min tills hon hittat bra ribb i limegrönt
    skoj
  • Tasha78

go morgon å va jag shoppade snygga kläder inatt, för första gången såg jag kläder med dom där Ruthless and Toothless så det blev två klänningar

• Tasha78
    lillronya skrev 2009-12-06 11:00:37 följande:
    Tror det är babyshop som har det märket, fast inte de klänningarna.
    jag såg det, hoppas det kommer in i fler shoppar
  • Tasha78

OneTwoTen AB har hand om dom också då kanske man kan maila och höra om det finns fler butiker

• Tasha78

det kommer nog mer de verkar ju precis börjat med kläder hösten 09

• Tasha78

ååååååååååå jag vann ninbyxor utan att veta om det

• Tasha78
    MejaKiZnic skrev 2009-12-06 20:41:45 följande:
    Hej hej Smyger runt här lite i bakgrunden och läser, känner mig lite trött på allt just nu. I onsdag gick ena hunden bort, bara 8 år och i lördags gick Melinas gammel farfar bort. Var inte länge sen den äldsta vovven gick bort och lilla knut skulle vi besöka på torsdagen men han blev bättre och lämnade sjukhuset så vi bokade söndagen istället. I lördags somnade lilla knut in, världens goaste gubbe skulle egentligen besöka han men jag klarar inte se, känns verkligen som själen lämnat kroppen. För att tänka på annat så såg jag att Haj-tröjan från Molo sålt mega bra, årets print?
    kramisar
  • Tasha78

söta kråkan skrev 2009-12-07 11:36:35 följande:

haha min mamma muttrade något om tokig då hon var här *asg* men kul har vi
    har du då en sak för varje dag eller
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15