Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

butte vad kostade lurvoverall???

mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen

förresten tjejer ingen som hört ngt från liljan??? man e ju lite orolig för henne när man inte sett av henne här....

• Greksmurfen
    Buttelina skrev 2009-11-28 19:25:49 följande:
    skrev jag i inboxen 200-250 minns inte
    AH trodde det vatt jackorna =P
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2009-11-28 19:26:17 följande:
    ja jag har hon blöder lite mindre annars oförändrat
    ah oki =)...ja det e bara å knipa på......å hoppas lille pedro stannar där han är=)
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2009-11-28 19:26:55 följande:
    hehe nää båda *toppen*
    skriver lista....
    uhhh nu lev det jobbigt
    frågan e hur mkt man vågar handla till en som ligger på bakning i v 5 =P
  • Greksmurfen

buttrik: kommer med lista senare ikväll... måste städa nu medans maxen sussar =S.....å maken lagar tacos=)......... han kom hem med en massa godis å ostbollar med=) mumma=)

• Greksmurfen
    1 och 1 är 3 skrev 2009-11-28 20:02:25 följande:
    Oj då.. lite för snabb... Jag har gjort en fotobok hos fuji men kan inte beställa den.. de finns liksom ingen beställknapp på skärmen. jag har lagt den i varukorgen men hur sjutton gör jag sen!?
    har du gjort den gratis=). det vet du att man kan va?=P
  • Greksmurfen

hej tjejer satt precis å snackade med maken min... då det e svårt med jobb å allt... har jobb nu mella nmitten av dec- jan men det ser inte jätte ljust ut på jobbfronten......
    då sa han plötsligt att varför inte starta en klädesbutik du som gillar det så mkt.... =)hmmm tänk en butik med massor utav molosar=) typ enbart =P... inte för att jag tror det blir ngt sådant nu men det kunde ju vara kul å ha som fritidssysselsättning en webbutik=)... men får vella se hur det blir med den saken =)..... lite kul att det kom från hans sida bara{#lang_emotions_wink}

• Greksmurfen

butte: lista kommer på morgonen städat å är slut... orkar inte tänka mer=P..natti girls

• Greksmurfen

gomorn:
    liljan: va skönt å höra av från dej.... kul att det går åt rätt håll =)... du får lyssna på doktorn nu med=).. vilke nneo skulle ni kolla på? i karlskrona lr??

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15