Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

gokväll tjjer... denna kvälle nhar varit perfekt=).. maxen somnade lugnt å snabbt till kvälen, lägenhten ser  fortfarande städad ut=), maken lagade mat=) å jag fixade knäck som vi sitter åmumsar på nu =P...

har hittat en så cool

vad tror ni om den???... det finns hårliftar som man kan klicka i istället för sittdelarna =)
    hittat en på T som jag e sugen på å nalla =)....

mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen

www.tradera.com/Zoom-syskon-tvillingvagn-fran-ABC-Design--auktion_103094140
    där är den igen=)... men på T nu då.... konstigt att du inte kan se den??... den visar en film om den hur man enkelt kan haka i maxicosi bilbarnstl(som vi har), välja om man vll ha två liggdelar i eller 2 sittdelar eler en av varje=) sen kan man sätta dem frammåt å bakåt=).. känns som en toppen vagn=)

• Greksmurfen
    Tasha78 skrev 2009-11-29 22:03:08 följande:
    den var skoj
    =)... jo vist verkar den toppen.. funderar Alvarligt på att buda hem den =)... men känns j lite sådär när man inte kommit så långt i graviditeten.... men vem vet när nästa chans kommer till å få hem en sådan=)
  • Greksmurfen
    Tasha78 skrev 2009-11-29 22:11:57 följande:
    ja gör det jag köpte min vagn i v 10
    =)...tro du det blir en bra vagn då??
    har mailat hene om hon kan tänka sig å skicka den... annars så få ja se hur ja ska få tag i den.....personen bor i sollentuna.... å det e en bra bit från vxö.....
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2009-11-29 22:15:13 följande:
    en sån vagn kände jag lite på när jag var gravid med lillebror. väldigt finurlig men lite stel och plastig.
    hmm okey......hur verkade den att köra annars???.. tro tyvärr inte vi har ngn i vxö som jag kan kolla på=S...
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2009-11-29 22:18:37 följande:
    jodå den verkade bra att köra! går den inte för dyrt så köp den! helt klart en praktisk vagn!!! hellre den än philoteds tex *duckar*
    HAHAHAHAHA... tänkte faktiskt på en P&T annars=)......tränar kampsport... skddar dej om ngn tänker attackera{#lang_emotions_tongue_out}{#lang_emotions_wink}
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2009-11-29 22:45:29 följande:
    jaså haha jag kollade på en p&t när lillebror var i magen men nää där var måånga funktioner som inte tilltalade mig... enda plusset är att den är smidig
    mm e inte heller helt nöjd med p& T vll gärna ham er uppsik på bebisen när den iger intryckt i cocongen... denna känns ju kanon... en rylig vagn för dem båda å kan ju välja hur ja vill ha säterna med=).
  • Greksmurfen

go morgon tjejer =)
    hur står det till här inne??

GAh galna lilla Hilla Grattade mej för bebben på FB.... raderade inlgget fort..=P... hoppas nu på att ingen hann läsa det.......ser ngn det på FB så är det ju kört.. haha

pepper: borde med skaffa mailingbags.. e rätt traligt å tejpa igen kassar hahaha...

• Greksmurfen
    Pepper79 skrev 2009-11-30 09:42:39 följande:
    Ja det tar ju sån himla tid. En massa extra jobb ju. Går väl an om man bara har ett par auktioner, men nu orkar jag inte med det mer. Så mailingbags måste införskaffas innan autionerna går ut. Har inte sett Hilla på fl på länge....
    nä hon har ju flyttat å donat ... sett henne på FB desto mer=)....ska ta å träffas nu i dagarna=)
    Theina skrev 2009-11-30 09:43:59 följande:
    Haha, ja sånt sprids rätt snabb där.. du är väldigt tidigt gången eller? för visst var du gravid?
    JO tack det sprids snabbt hahaha{#lang_emotions_sunny} som en löpeld... är bara i v 6 än så jag är ju inte så långt gången så man vill ju inte att för mga ska veta det utifall att....
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2009-11-30 13:01:51 följande:
    f*n jag ska åka till salgen vaaaarje dag i vår
    haha... ja hänger på....du får ha en övernattade gravid greksmurf hos dej =P...så hoppas vi på en tidig salg med=)..

fick nyss reda på att det blir gekås imorn =P....weeeeeeee jlshopping=)...
    hmmm ska kolla med dagis nu bara om maxen kan få vara där tills iaf kl 15.00 =S....vet inte om de går med på det.. annars fpr vella maken ta ledigt från 13.30...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15