Vi som shoppar danska barnkläder del 15
nähe nu e lugnet slut dax å hämta hem min lille maxen......sen kl 15... e det dax för nya vinterdäck på bilen bläää precis som man inte hade annat å lägga pengar på...
gomorn.... igår vart det storshopping på gekås råkade bli 2000över budgeten.. men det låter vi bli osagt till mkaen min =P....
idag ska maxen ta dagis foto å jag VET INTE vad ja ska ta på hand har nga tröjor å nga byxor...
tagit kort så får ni assistera =)
www.familjeliv.se/Forum-5-67/m49085125.html
=)... hjölp tages tacksmat emot då jag e världens svåraste person när det kommer till att välja saker =P
,åhh tjejer lite råd.. chefe på det jobb som jag typ alltid jobbat på sen ja blev färdig ssk ringde igen å sa att de börjar anställa nu inför sommaren å att jag då sulle få börja i mitten av feb.....ska jbba där mitten av dec - mitten av jan med... nu till saken det e ju meningen man ska jobba sommaren med...=S.... hur ska jag göra =(... måste ju säga att vi ska ha en bebis juh... men jag hra inga problem att jobba in i det sista men bebisen är ju beräknad till 1 aug å vet inte om de är färdiga med sommaren då.......... detta är ju att de måste ta in en till å det va ju lite därför de ringde mej först eftersom jag är van å vara där å de skulle slippa ta in ngn ny.....
hur ska ja göra?!? vill ju ha jobb.....
ngn som vill assistera mina 3 senaste bilder i bt tråden så de kommer fram
e avancerat fixa bilder om den ens går med mac =S....
bubblis: fyyyyy vilken jobbig situation =(.......måste ju finnas ngt att göra.... du kan inte kontakta ngn juridik person som kan ge mer råd.. eler ngt?!..
mkt söt bubblis i tråden btw=)
lillronya: tack.. älskar det printet med pistolerna=)....