Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-11-30 13:14:04 följande:
    fota nuuuu vill sååå gärna se speciellt kaninerna och stjärnklänningen
    weeeeeeeeeeee...shopping

nähe nu e lugnet slut dax å hämta hem min lille maxen......sen kl 15... e det dax för nya vinterdäck på bilen bläää precis som man inte hade annat å lägga pengar på...
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen

gomorn.... igår vart det storshopping på gekås råkade bli 2000över budgeten.. men det låter vi bli osagt till mkaen min =P....

idag ska maxen ta dagis foto å jag VET INTE vad ja ska ta på hand har nga tröjor å nga byxor...
    tagit kort så får ni assistera =)

• Greksmurfen

,åhh tjejer lite råd.. chefe på det jobb som jag typ alltid jobbat på sen ja blev färdig ssk ringde igen å sa att de börjar anställa  nu inför sommaren å att jag då sulle få börja i mitten av feb.....ska jbba där mitten av dec - mitten av jan med... nu till saken det e ju meningen man ska jobba sommaren med...=S.... hur ska jag göra =(... måste ju säga att vi ska ha en bebis juh... men jag hra inga problem att jobba in i det sista men bebisen är ju beräknad till 1 aug  å vet inte om de är färdiga med sommaren då.......... detta är ju att de måste ta in en till å det va ju lite därför de ringde mej först eftersom jag är van å vara där å de skulle slippa ta in ngn ny.....

hur ska ja göra?!? vill ju ha jobb.....

• Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-12-02 10:55:28 följande:
    Du ska ta jobbet och du behöver inte berätta än att du är gravid! Det har du ingen skyldighet att göra förränns 2 månader innan. Det ska absolut INTE påverka dina chanser att få jobbet. Du har ju dessutom inte ens passerat de första 12 veckorna så du ska absolut inte känna dig tvingad att berätta...
    då väntar jag efter de 12 första veckorna, sen får ja ta å berätta då har de vella kommit medkontrakt med... så får vi se hur de ser på saken...lite anledning till att de ansträller nu är väll att de vill ha personer till sommren med....å jag kommer inte kunna jobba mer än till 1 aug å kommer den tidigare som maxen så är det ju redan i juli.....
    men jag gör så avvaktar  till att berätta till juli... så kan de ju ta in ngn mer till att jobba den sista månaden kanske.....
    vill ju inte svika deras fortroende bara....

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m49085125.html tjejer ni somm tillkommit får gärna hjälpa med fösrlag=)
  • Greksmurfen

ngn som vill assistera mina 3 senaste bilder i bt tråden så de kommer fram

e avancerat  fixa bilder om den ens går med mac =S....

• Greksmurfen
    Greksmurfen skrev 2009-12-02 14:02:47 följande:
    ngn som vill assistera mina 3 senaste bilder i bt tråden så de kommer fram e avancerat  fixa bilder om den ens går med mac =S....
    tack gosiga butte =).......
    nähe om man ska göara sig klar för å ta maxen till fotograderingen...tro det lutar åt regnbågen.. men beror helt på om armarna sysn för minsta lilla. om maxen drar på armarna så ser den förkort ut juh =S.. tar med biltröjan =) så blir det nog kanon=)
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-12-02 14:34:30 följande:
    Oj värst vad jag skulle vara med i bt idag då Men oj vilken skillnad...hmm när var det nu den bilden togs greken? Där var jag typ i v.20 va? Man ser verkligen hur jag börjat lägga på mig när man jämför Boobsen är betydligt större också
    hmm kommer inte redigt ihåg ......men du hadeju fått order att ta det lugnt redan då =P....kan du har varit i v 23 kanske lr ngt??...
    maken la in bilder häromdagen å ahde glömtå lägga in dem i bt ju =).....maia var inte den gladaste där =P.....
    dax för foto tebax senare=)
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-12-02 14:55:42 följande:
    nä hon var verkligen inte glad men så hade hon ju precis skitit ner hela byxorna o fick på sig en blöja, INTE populärt
    nä... stackars lilla maia =S....å maxens för lilla blöja till råga på allt....
    sötnosen....

nu är vi tillbax från fotograferingen..det blev regnbågetröjan å jeansimitationsbyxorna=)...drog lite armarna så att de inte skulle råka se för små ut om maxen rörde sina armar =P....blir toppen bilder=)..såg på datan han hade med sig..=).... ska bli skoj å få hem dem... men de kommer bli i sistam in å fixa dem som julkappar=)..
  • Greksmurfen

bubblis: fyyyyy vilken jobbig situation =(.......måste ju finnas ngt att göra.... du kan inte kontakta ngn juridik person som kan ge mer råd.. eler ngt?!..
    mkt söt bubblis i tråden btw=)

lillronya: tack.. älskar det printet med pistolerna=)....

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15