Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

hejhej!!
    tittar en en snabbis innan det e dax å sussa=).
    har varit på lucia movienight å kollar på fil å ätitt gott hela natten lång...
    nu e det bara å hoppas på att maxen låter mig sova

kram på er å en trevlig lucia=)

mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen

hejhej i tråden..=) här har man mått illa ikväll.... nu e det bättre dock =)

måste dela med min lille sötnös=)

• Greksmurfen

smilla: var ju ngn som hade det som julkalender nu ?!? vet dock inte vilken.....kolla runt så kanske du kan hitta den s=)

här kommer maxen igår när handansade loss...gick ju inte se den igår då den var inställd på privat så nu bör man kunna se pyret =)... han älskar verkligen musik just nu...

så kul å lämna han på dagis... får alltid kommetarer för hans fina kläder =D... mitt svar JA dansk design e fin den =)..ehhehe e ju tyo inga andra som har som maxen...

• Greksmurfen

gomorn!!!

stort grattis till stormis å lille svante=)

här har vi varit på fixar bilen IGEN... denna gången var det en hjulinställning på schmat =S...

som man inte hade nog å slösa pengar på det....jaja... man hadej u inget val direkt heller...

förresten tjjer vad är det för inbox ni skrev om igår kväll?!?.... jag däckade efter kvällsmaten iform av mackor med skicka  å tomat på....Mumma,... har börjat bli helknasig med maten hahaha....kan inte äta ngt annat än det ja e sugen på försöker jag med ngt annat så går det inte ner....=P...... så .. ja nu edet ja som bestämmer matsedeln här hemma ett tag framöver iaf =)...

• Greksmurfen
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-15 09:59:32 följande:
    Har inboxat dig
    thanx....undarde just när ett sådant mail skulle dyka upp=P....
  • Greksmurfen
    Kristyr skrev 2009-12-15 10:17:27 följande:
    känner igen problemet!
    .......ja det är ett kosntigt fenomen....
  • Greksmurfen

hejhej tjejer!!

dessa e numera MINA
    www.tradera.com/MOLO-sammets-byxor-hangslebyxor-med-kaniner-strl-86-auktion_104244302
    =)

för övrigt har det var it en hemsk kväll haft så grymt ont i magen igen... tro tyvärr inte att det är laktos som är boven..... börjar snart ge upp hoppet om att man ngnsin ska finna vad det är för fel på magen =(. visst har haft minder svullen mage med lakosfritt men attackerna kommer ändå...

hur är det med er andra??!

• Greksmurfen
    zasata skrev 2009-12-19 23:39:14 följande:
    hoppar in i tråden,, ibs?
    nopp, tänk om det va så enkelt =S.... haft så över typ 1 år nu.. hade nga ggr innan med men de eskalerade mer efter jag fick min son. ska prata med läkaren pånytt på måndag på VC....man e bara så less på det hela, ständigt behöva bära med sig tab för smärta, å för att lugn ner magrörelserna när det kommer. varit inne på akuten med flertalet ggr för att ja inte kunnat hejda magontet... man e rätt dubbelvikt när det kommer tyvärr....
  • Greksmurfen
    Tasha78 skrev 2009-12-20 18:35:02 följande:
    storleken vet jag inte har inget att jämföra med
    tack=)...... men budade du intein ett par i 86? har för mej att du vann ett par.. hoppas att dessa kommer bli bra.....har aldrig haft molos hängselbyxa innan så ja hoppas att han inte simmar i dem bara han eju bara 77-78 cm lång
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15