Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla
    1 och 1 är 3 skrev 2010-01-02 11:56:34 följande:
    Ååååå va mysigt med bio!!
    Ja, det blir Avatar. Noel ska vara hos mormor och morfar.

Hilla- Vilka fina barn i BT! Så himla söta allihopa!
  • Duntoffla
    h80 skrev 2010-01-02 12:36:57 följande:
    Lite ot, men är det någon som vet vart man kan köpa billiga galgar till alla barnkläder? Behöver ca 100 så jag vill inte köpa designgalgar
    Jag köper IKEA´s färglada. De är inte supersnygga kanske men funkar bra. Enda nackdelen är att de är rätt "runda"  (alltså själva designen) i modellen. Men de är fortfarande platta ändå.

www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30024716
  • Duntoffla
    Tasha78 skrev 2010-01-02 12:58:41 följande:
    bra köp har själv köpt den lila
    Ja, jag gillar Ida T´s regnbrallor. Mjuka och följsamma. De lila är himla fina också.
    Kristyr skrev 2010-01-02 12:59:33 följande:
    Blev småfolk ankor från småvi.. bebisbody och en "grabbig" tröja..
    Najs
  • Duntoffla

God kväll

HEmma igen efter biobesök och sen Thaimat hos mamma och pappa. Nu är jag proppmätt och ska snart knåpa ihop Noel "portfolio" till dagis.

Några nya bra reor på gång?

• Duntoffla
    Nikki- Åh, vännen, glöm inte bort dig själv. Det är inte värt att försöka vara tapper och härda ut. Ingen tackar en för det den dagen man går in i väggen. Jag har själv varit rätt illa ute och mått riktigt dåligt pga ett gammalt jobb. Oavsett vad orsaken är måste du försöka hitta något sätt att varva ner och bara sätta dig själv främst. *kramar*
    lillronya skrev 2010-01-02 21:48:40 följande:
    Godkväll! Thaimat låter smarrigt!
    Ja, det var supergott men jag hade redan tryckt både popcorn och godis på bion så jag var redan mätt innan

På måndag är det nya tag. Har lagt på mig flera kg under julen känns det som. Bättre mat och inte massa skit nu framöver.
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-01-02 21:50:38 följande:
    Gokväll Thai låter mums!!
    Go kväll

Det var himla gott även om jag tryckt magen full med godis innan NU är jag spymätt{#lang_emotions_throwup} Hur går det med huset? Vågar man fråga? Har ni fått ordning på tak och vatten?
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2010-01-02 21:55:17 följande:
    Ja nu får man ta lite nya tag när det gäller tuggandet... Mannen här slutade med onyttigheter vid årsskiftet men jag ger det jullovet ut. Allt för att dra på det lite.
    Jag sa först 1 januari men ändrar till måndag då det blev lite skräp igår och idag på bion. Men nu är jag taggad. Skulle vilja få bort överflödet jag lagt på mig nu innan det är dags för viktökning igen.

Ah, var det därför mannen knaprade ruccola häromdagen?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15