Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Zvartaliljan skrev 2010-01-03 15:08:42 följande:
    Hej, nu är vi hemma Just nu ligger två trötta barn i pappas famn och gosar
    Välkommen hem! Och grattis igen!

Mysigt att snusa bebis
  • Duntoffla
    Zvartaliljan skrev 2010-01-03 15:17:17 följande:
    haha men här lär inte 56 passa än på typ 2 månader!! 50 är gigantiskt Har faktiskt knappt några kläder som passar så farmor har varit och shoppat och kommer med dom på tisdag. På bilden i bt har han strl.38!!!!
    Men Krumelur har väl lite prematurplagg tror jag. Kolla där. Tror även Pippilotta har en del
  • Duntoffla
    Zvartaliljan skrev 2010-01-03 15:23:48 följande:
    tycker inte om någon av de butikerna...men kanske jag tar en sväng till Pixiekids snart tror jag Men fortsätter han äta som han gör nu så kanske han kan ha 50 snart
    Har de också minikläder? Han har säkert vuxit i 50 snart om han äter så där mycket

Här har de också. Har inte direkt kollat hur de ser ut men man får kanske inte vara så kräsen

www.ecoloco.se/index.php&page=shop.browse&category_id=46&Itemid=27&vmcchk=1&Itemid=27

www.meandmy.se/
  • Duntoffla
    Zvartaliljan skrev 2010-01-03 15:39:28 följande:
    Nä utbudet är ju inte stort i pyttestorlekar. Jag ska vänta o se vad han får av farmor innan jag köper något själv. Men tack för länkarna, har sparat dom
    Nej, det är ju inte det. Ja, vänta och se annars var ju Duns som sagt rätt fina
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2010-01-04 09:33:08 följande:
    God morgon Hoppas med på paket, från småvi med massa NS Vad väntar du på för något?
    Åh , trevligt!

Jag väntar på paket från LLM och ev kanske något annat. Minns knappt vad jag beställt.

Min tröja fanns tyvärr inte på SMå Vi. Från Kidzshop beställde jag NS plus IdaT Strumpor men vet inte om de har det än. Tror de skulle vara tillbaka idag och kolla lagret. RÄknar inte med att ngt där fanns.

Sen väntar jag paket från CD-on samt förhoppningsvis lite annan post som jag väldigt gärna vill ha
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2010-01-04 09:45:24 följande:
    Åh kul!! Vet hur det är att knappt ha koll på vad man har beställt
    Nej, det är lätt hänt att man går lös lite i butikerna

Fast jag har inte köpt mycket alls från kalendrarna i år. Bara från LLM, en present från EST, 2 par leggings och ett par bodys från Wiell. Hade nog kunnat shoppa mer men de flesta bra storlekar är ju slut ofta. Och smått vill jag inte köpa för mycket av om det blir en MOLO-salg i vår
  • Duntoffla
    1 och 1 är 3 skrev 2010-01-04 10:03:33 följande:
    De stod i mailet jag fick att deras rea startade i butiken idag och att dom la upp i webshopen så fort dom hann. Så jag tror dom kommer hålla på under dagen. Dom sköter webshopen från butiken och är det då mycke folk där så prioriteras ju givetvis dom kunderna. Men jag tror att de kommer mer under dagen! Nu ska vi åka och fika hos ronya!
    Ha så trevligt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15