Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-12-12 22:08:44 följande:
    Jag håller tummarna
    Gå och umgås med dig
    SmillaMilla skrev 2009-12-12 22:10:29 följande:
    ha ha ja hade det varit så lätt så. Hittar inga i 98. Hade jag gjort det så skulle jag köpt dem direkt. Men ingen ide o köpa större för då kan hon väll ha dem lagom till högsommarvärmen.
    Hojtar om jag ser . Å sötSvea i bildis!
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF i onsdags.... Kom ut NU!!! ♥♥♥
  • Stormis
    SmillaMilla skrev 2009-12-12 22:10:29 följande:
    ha ha ja hade det varit så lätt så. Hittar inga i 98. Hade jag gjort det så skulle jag köpt dem direkt. Men ingen ide o köpa större för då kan hon väll ha dem lagom till högsommarvärmen.
    Hittade på eleraff, fullpris, men kanske om vill bevaka dem?

Å sen såg jag att Babyshop tagit massor av Molos enfärgade kläder, bara så att alla vet .
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-12-12 22:23:20 följande:
    Näää tråk ju Sitter här och glöggar med mams,paps,make,Lova och Max gudfar- och så kollar vi på 1:anDu är ju anledning just nu till varför jag kikar in...kanske finns det rapport om värkar eller så
    Übersocial med andra ord . Sköter sig Gudfadern denna gången? Ge honom saftglögg, det tror jag att han behöver .

Tyvärr ingen värkrapport . Trodde aldrig att jag skulle sitta och hoppas så mycket på dem . Men det gör ondare idag, fast inte värkar. Men förhoppningsvis har huvudet till slut glidit ner lite. BM (inte den vanliga) i fredags sa att det var väl fixerat och att hon kände axlarna bara. Sen när jag sa att alla andra lätt fått in en hand under huvudet blev hon osäker och bedömde det som ruckbart iaf... Fast det känns iaf som om att det ligger längre ner och trycker nu iaf.
  • Stormis
    Älskade Moa skrev 2009-12-12 22:24:52 följande:
    testade lägga in nån bild på min lilla tjej i BT...
    Sötpluttan hon med!
  • Stormis

Men oh, my! En sida sen igår . Tjejer, tänk på mig som har tråkigt när maken jobbar helg!!!

Ja, ja, dagens uppdatering är fortfarande händelselös, men nåt närmar sig iaf. Har haft molvärk i magen hela dagen och nåt vattenliknande kommer då och då iaf (sorry att jag blir lite äckel-FL'ig ) så det känns iaf som om att nåt händer.

Men eftersom ändå inget händer här är det kanske lika bra att gå och vila.

Kram

• Stormis
    JsN skrev 2009-12-13 15:23:47 följande:
    Du ska ju vila och inte hänga här! *noterar närvarorapporten*
    Har vilat i 2 h nu och det känns bättre {#lang_emotions_yell}. Vill ju att det ska "förvärras" .
    SmillaMilla skrev 2009-12-13 15:23:49 följande:
    Butte: Tack för bilden! Beställde nu pippi legginsen i 104. Hoppas att de passar nu till våren i alla fall.Stormis: Ja det var ditt fel också att jag beställde legginsen Och så blev det winterblossom tunikan.
    Det tar jag på mig så gärna så. Finaste {#lang_emotions_heart}.
  • Stormis
    JsN skrev 2009-12-13 17:15:23 följande:
    Då får du väl pöka eller springa runt huset! Fönsterputs rekommenderades väl ett par generationer tillbaka. Och golvskurning.De sätter igång när det gör det. Eller imorgon. Ställ nu in dig på 14/12 och koppla av.
    Fast det var blivit värre nu... Nåt har startat, sen är det nog bara en fråga om det hinner dra igång ordentligt av sig själv innan imorgon eller inte. Men nu kommer det rejäla sammandragningar då och då. Då måste jag stanna upp och andas, går inte att ignorera. Så just nu går det sådär med avkopplingen {#lang_emotions_dreamer}.

Men det känns ganska klart nu - senast imorgon blir det {#lang_emotions_baby}!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Stormis

Hej alla som inte är här just nu

Fick en stund över så jag la in lite bilder i bildis. Lite tight om tid just nu med julen dessutom så jag verkar ha tagit mig en liten paus från er. Men jag läser nån sidan per dag iaf även om jag inte skrivit nåt så jag finns här ute i periferin. Har å andra sidan nu fått köpt mig en lap top i julklapp så förhoppningsvis dyker jag upp lite oftare nu igen framöver.

{#lang_emotions_tomte} God jul på er om vi inte hörs imorgon {#lang_emotions_tomte}

• Stormis
    lillronya skrev 2009-12-23 15:43:30 följande:
    Hej!Vilka fina små barn du har!!!
    Tack detsamma
    ♥♥♥ God jul och gott nytt 2010 ♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15