Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

JsN skrev 2009-12-29 23:28:51 följande:
    Jo, men så var det det där att det är lite mer komplicerat än skolbiologin ville göra gällande. (Mina föräldrar har bägge blåaögon och ändå är mitt ena delvis brunt...)
    Ja ja...
    ♥♥♥ Gott nytt 2010 ♥♥♥
  • Stormis
    lillronya skrev 2009-12-29 23:32:58 följande:
    Anjelin var 78 cm när hon var 2 år och 2 veckor... Shit vad hon var liten då!
    Pluttan då {#lang_emotions_heart}.

Nä, NU blundar jag. Jag läser ikapp snart igen
    ♥♥♥ Gott nytt 2010 ♥♥♥
  • Stormis
    Buttelina skrev 2009-12-29 23:33:19 följande:
    haha har aldrig sett dig shoppa så mycket som du gjort nu i dec
    {#lang_emotions_innocent}

Å det ärnästan inte ens ert fel. Först höggravid = insomnia, kan lika gärna sitta uppe... Sen ledsen magknips-Svante = insomnia, inget val än att vara uppe... Men, visst. Har nog blivit lite för mycket, men det mesta känns som rätt bra köp ändå *övertalar mig själv*. Slog dessutom till på en ny BeQuick på Mylittlestar nu. Missade dem i kalendern och Svante måste ju få en blå till sina blöjor när K har en rosa .

Gjorde dessutom som du och la ut lite på chans på T igår och ett bud och ett Köp-nu har dessutom ramlat in . Alltid en början iaf. Men blir det inte sålt nu så gör det inget, det kommer ju fler chanser och kanske bättre tider.
    ♥♥♥ Gott nytt 2010 ♥♥♥
  • Stormis
    söta kråkan skrev 2009-12-30 11:31:18 följande:
    guuud vad drygt...jag har ny kamera och nu måste jag förminska varenda bild innan jag får in dom på T eller FL
    Fast du kan ju ändra upplösningen när du vet att du ska ta bilder tex till T. Så slipper du förminska dem sen. Du ska ju vara glad att denna kameran kan ta bättre bilder för de som du vill använda som "riktiga foton" . Jag tar alltid vanliga bilder på högsta upplösningen, men T-bilder tar jag på lägsta.
    ♥♥♥ Gott nytt 2010 ♥♥♥
  • Stormis
    lillronya skrev 2009-12-30 23:51:57 följande:
    De är stora. Vi har en i 86 och en i 92. E kan fortfarande ha 86an men den kommer inte funka i vår. Han är 90 cm. Börjar bli tajt i grenen.Funderar på att köpa en i 98 till Anjelin.
    Sååå treligt då att denta färgerna bara finns fr 98 och upp . Har ratat Pops bara för att jag inte vill ha röd el blå. Så när det äntligen kom nya fina fäger så är de bara från stl 98... *surar*
    ♥♥♥ Gott nytt 2010 ♥♥♥
  • Stormis
    lillronya skrev 2009-12-31 00:02:29 följande:
    Men fy! Är det så! Det tyckte jag var riktigt taskigt!Ja jag köpte blå till båda för jag gillade inte den röda...
    Såg så ut på hemsidan iaf .

Nattis på er. Hoppas jag iaf... Just nu sover han så jag passar på jag med. Kram.
    ♥♥♥ Gott nytt 2010 ♥♥♥
  • Stormis

Men ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH vad tidigt alla önskar gott nytt år! Är det bara jag som är ensam idag? Eller ensam och ensam. 2 ungar har jag ju att vakta, även om båda sover just nu. Hoppas bara att lillen håller sig hyfsad i natt och att K inte vaknar av honom eller raketerna. Maken jobbar till 04...

smileys

GOTT NYTT PÅ ER ALLA GOSINGAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! {#lang_emotions_cheers}

♥♥♥ Gott nytt 2010 ♥♥♥
  • Stormis

Men hallå där! Hur sent var ni uppe igår egentligen??? Själv lyckades jag gå och lägga mig kl 23 och behövde bara vara uppe med lillebror mellan 02-03. Upp kl 06 med Karla, så det var en riktigt bra natt. Hoppas att det sätter standarden för 2010 nu, att det går åt rätt håll .

För att inte vara ot så fick jag shoppat lila starsleggings och blåblå Katvigmössa igår på EST .

♥♥♥ Gott nytt 2010 ♥♥♥
  • Stormis
    Tjollabolla skrev 2010-01-01 08:58:32 följande:
    Godmorgon och gott nytt år!!God morgon vet jag dock inte om jag vill säga... Gubben började spy inatt, det bara flög på honom efter 12slaget. Milo är gnällig och trött för han hölll ju sig vaken till 01 inatt. Huset ser ut som F*N efter festen igår, mest för att ungarna roade sig med att dra isönder pappersdukarna så här är papper överallt. Jag har suuuperont i fogarna, när gubben blev sjuk fick jag plocka undan allt och det känns. Pappret på golvet får va tills gubben blir frisk eller nåt!Dessutom är här bara 15 grader inne och elden i spisen vill inte ta sig! Antar att dörren ut var öppen inatt lite väl länge för även om det kan vara kallt på morgonen så brukar det inte va SÅ kallt.Hmm så gott nytt år liksom...
    Men stumpan, din stackare. Sätt dig framför tv'n och invänta nya krafter från gubben. Du behöver inte göra allt .
    ♥♥♥ Gott nytt 2010 ♥♥♥
  • Stormis
    Tjollabolla skrev 2010-01-01 11:07:58 följande:
    Precis vad jag gjorde Sambon verkar bättre nu, det är undanplockat och damsugat iaf. Men bion ikväll kan vi ju glömma, nu när vi äntligen hade fått till en dag att gå! Typiskt.
    Bra! Man ska inte slita ut sig när man inte måste. Å skit i bion, det finsn bra filmer att hyra .
    ♥♥♥ Gott nytt 2010 ♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15