Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Katvig har VIP-lagersalg för BiB-medlemmar 13 jan...

♥♥♥ Gott nytt 2010 ♥♥♥
  • Stormis
    Stormis skrev 2010-01-03 14:11:37 följande:
    Katvig har VIP-lagersalg för BiB-medlemmar 13 jan...
    Mer info:

KATVIG LAGERSALG ONSDAG D. 13/1 KL. 10-20.

Katvig holder en række lukkede lagersalg, hvoraf ét af dem bliver for medlemmer af Børn i byen klubben. Der bliver ikke et åbent lagersalg for alle.
    Der vil være varer fra SS09 og HS09 varer (denne sommers varer). Derudover vil der i en anden afdeling være de forholdsvis gamle varer (som man har set på tidligere lagersalg) - men nu kan få til virkelig gode priser. Der er nedsættelser med op til 90% på de gamle varer - så der bliver virkelig mulighed for at gøre et kup! De nyere varer fra sommer 09 bliver solgt til almindelige lagersalgspriser.

Der bliver mindre tøj til lagersalget end til de forrige lagersalg - særligt i de mindre størrelser (op til str. 104).

Lagersalget foregår i lokaler under Katvigs kontor. Der er ikke parkeringsmuligheder ud over til sædvanlig takst, til gengæld er der metro tæt på (Christianshavns Torv). Der kan som vanligt ikke komme barne- eller klapvogne ind i lokalerne.

Det vil være muligt at betale både med dankort og med kontanter (dankort foretrækkes).

Du melder dig ind i Børn i byen klubben her:
    http://www.bornibyen.dk/blivmedlem

http://bornibyen.dk/places/1204-katvig-lagersalg

♥♥♥ Gott nytt 2010 ♥♥♥
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-01-03 14:27:54 följande:
    Nämen ojsan hoppsan då
    Nämen, låter du intresserad SÖÖÖÖRPRAJJS!

Hur som helst, det man kan räkna med är ju sommarens kläder, inkl higsummer - vilka färger var det... {#lang_emotions_dreamer}
    ♥♥♥ Gott nytt 2010 ♥♥♥
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-01-03 14:33:28 följande:
    Jag är ju alltid intresserad av det magiska ordet salg -en av anledningarna till att vi inte flyttar norrut just nu M E N jag säger ju varje gång som jag har varit på Katvig att jag inte ska dit nästa gång men det där rearummet låter ju väldans trevligt måste jag säga.. Dessutom är jag desperat sugen på att få slippa hemifrån snart!
    Ha, det vore väl najjs med nåt annat än Willys {#lang_emotions_wink}? Själv hade jag älskat att dra hemifrån, men det går inte. Hade det varit Molo el Småfolk så hade jag nog övervägt, men inte Katvig... Å andra sidan har det börjat kompltterats med NAN här hemma .

Förresten, Varberg 11 el 12 jan? Otto jobbar heldag då. Så jag är desperat efter sällskap
    ♥♥♥ Gott nytt 2010 ♥♥♥
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-01-03 14:53:44 följande:
    Jaa visst var det den 7:e? Ja allt kanonbra! Men vi har ju bott på samma ställe lite väl länge nu för att vara oss dvs börjar bli dags att röra på sig Men det var sååå mycket lättare när det bara var jag och maken, jobbigt nog att hålla reda på hans stackars förvirrade hjärna..Två ungar som topping på det och jag är förlorad Vi får väl se vart vi hamnar till slut...Liiite väl långt till Katvig kanske? Hörde att ni har det riktigt kallt nu Ska kolla upp det- allra mest troligt den 11:e för visst är det en måndag? NAN is the shit
    11 måndag jepp. Ingen brådska med att "boka" - här lever vi för en dag i taget... Å du, om du ska flytta norrut så tillåter jag max till Varberg. Kan till och med rekommendera det . Så kan maken ha kvar sitt jobb och vi kan leka hela dagarna !
    ♥♥♥ Gott nytt 2010 ♥♥♥
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-01-03 15:03:15 följande:
    Jaaa vilket drömscenario Vi har många som tycker att Uppsala skulle vara finfint men jag vete katten om jag vågar släppa västkusten efter alla dessa årDessutom har vi barnvakter här*guld värt*
    No, no, jag har bott i Uppsala i 4 år. Perfa som studentstad, suger som icke-student (mitt jobbs huvudkontor ligger ju där så jag är där flera gånger om året fortfarande). Kan inte se charmen med staden alls. Kan lika gärna bo i Sthlm för det är ändå dit man får åka när man vill göra/köpa nåt. Så om ni ska plugga ja, annars nej!
    ♥♥♥ Gott nytt 2010 ♥♥♥
  • Stormis
    Zvartaliljan skrev 2010-01-03 15:08:42 följande:
    Hej, nu är vi hemma Just nu ligger två trötta barn i pappas famn och gosar
    Åh, jag hade också velat ha båda i pappans famn . Fast just NU klagar jag inte, båda sover . Stort grattis till lilla lillebror, så skönt att ni fick komma hem så snart!Och vilken timing, våra 56'or räcker inte så länge till .
    ♥♥♥ Gott nytt 2010 ♥♥♥
  • Stormis
    Zvartaliljan skrev 2010-01-03 15:21:28 följande:
    Tack Och vet ni vad.....jag har fått ett MATVRAK!!!!!!!!!!! Det är därför vi slapp neo och fick åka hem så snart, han suger HELA tiden, han skulle nog kunna amma 24 timmar om dygnet denna ungen! Han har ammat en gång i timmen i ca.20 minuter varje gång det senaste dygnet så brösten är sprängfyllda, och mamman övertrött Vilken enorm skillnad, Maia vägrade ju ta bröstet eller ens ta flaska när hon föddes så henne fick de ju sätta sond på direkt! Och hon bara skrek och skrek HELA tiden och sov jättedåligt...lillebror bara äter och sover Raka motsatserna alltså
    Säger detsamma, men jag vägrar amma så mycket. Orkar inte det så här har flaskan åkt fram med så får vi se vad det blir mest av framöver. Så, du, stl 38 varar nog inte så länge . Stora starka pojkar det här
    ♥♥♥ Gott nytt 2010 ♥♥♥
  • Stormis
    Buttelina skrev 2010-01-03 18:23:48 följande:
    vad är det för tur
    Katvigsalg...
    ♥♥♥ Gott nytt 2010 ♥♥♥
  • Stormis
    Busbellan skrev 2010-01-03 22:24:16 följande:
    Ja, jag tror att det skulle behövas 110 Min dotter är 94 cm lång nu och 98 sitter ganska perfekt på henne
    Bra, ytterligare ett till bevis på att det är 98 vi ska köpa till nästa år. Attans att 92 troligen inte passar, köpte ju en på halva priset, men men, man får ju igen pengarna...
    ♥♥♥ Gott nytt 2010 ♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15