• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-10-08 08:10:48 följande:
    fick du inte paketet från mig ta foto på fotona tack jag såg jacka och byxor i lila på ts i strl 68
    Näää {#lang_emotions_undecided} Jag är så dålig på att tajma bani mig...jag väntar 5 paket hem nu som inte hunnit kommma *smart* Det verkar som mitt stora paket är på G idag iallfall & så hoppas jag på att mitt smink hinner komma så det inte ligger och blir dåligt i brevlådan {#lang_emotions_yell} Jag får väl fjäska för sambons bror så latoxen går hit och tömmer.
    Nu bloggar jag här igen :)
  • Smultronhjärta
    Incommunicado skrev 2009-10-08 08:59:33 följande:
    Japp det gör jag! Han har alldeles för många byxor i 62 och 68 t ex, det är enorma högar... haha! Har bara tvättat det som ska med till BB, vil inte tvätta sånt som kanske får säljas innna det används... hur funkar det för dig som har så mkt? Jag försöker hjälpa jobbet med semester - behöver vila nu före förlossningen, orkar inte heltid längre, så jag tar semester 1-2 dgr per vecka månaden ut. jag kan inte gå ner i tid, ingen kan ta mitt jobb i dagsläget - jag är lärare. Planerad frånvaro är bättre, då kan man ge dem eget arbete. Förstår att du behöver vila - sömnbrist har du väl i ett par månader till?
    Jag har faktiskt inte såå mkt- jag har spridit ut mitt begär över storlekar{#lang_emotions_cool} Men det är klart, 6-7 nya suits åker nog ut snart..Byxor,bodys etc också eftersom det är bara suits och klänningar som används
    Jag hade faktiskt massa energi ända fram till 2 veckor innan förl. renoverade ett halvt hus ju Sen gick jag på lagrad energi fram tills nu..
    Älskar mina barn över allt annat men jag avskyr att vara hemma
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • nikki2006
    Smultronhjärta skrev 2009-10-08 09:06:45 följande:
    Jag har faktiskt inte såå mkt- jag har spridit ut mitt begär över storlekar Men det är klart, 6-7 nya suits åker nog ut snart..Byxor,bodys etc också eftersom det är bara suits och klänningar som användsJag hade faktiskt massa energi ända fram till 2 veckor innan förl. renoverade ett halvt hus ju Sen gick jag på lagrad energi fram tills nu..Älskar mina barn över allt annat men jag avskyr att vara hemma
    Kan inte din man vara hemma lite sen när du inte ammar så mycket???
  • SmillaMilla
    nikki2006 skrev 2009-10-08 09:05:58 följande:
    Ja men Nikki har ju varit 15 timmar i veckan när Jessie var liten och det var perfekt . Ja mina älskar också dagis så det är ju bra för dem då. Men hade jag haft råd så hade jag varit hemma ändå. Hade varit toppen om man hade haft råd att vara hemma och ändå lämna på dagis 15 timmar i veckan för stimulans
    Ja det är väll lite så jag funderar just nu.
  • nikki2006
    SmillaMilla skrev 2009-10-08 09:09:56 följande:
    Ja det är väll lite så jag funderar just nu.
    Ja fast i sverige tror jag inte man får lämna på dagis om man inte jobbar
  • SmillaMilla
    nikki2006 skrev 2009-10-08 09:10:57 följande:
    Ja fast i sverige tror jag inte man får lämna på dagis om man inte jobbar
    Fast jag bor ju inte i sverige

Men dyrt skulle det bli.
  • Smultronhjärta
    nikki2006 skrev 2009-10-08 09:08:01 följande:
    Kan inte din man vara hemma lite sen när du inte ammar så mycket???
    Jo jag har satt upp ett mål att jag ska försöka stå ut med amningen till jul, om mitt psyke inte dippar alltför ofta. Jag vet att jag mår genast mycket bättre så snart jag slutar med det
    Stoffe är gärna hemma, men jag går ju ut som arbetslös och det känns just nu svårt
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Everlonn

Nikki: sötisarna i BT! Ser fram emot att få träffa er irl

Smilla: Underbar kombo på Svea! Jag har ju de rosa babytightsen och en kanintröja på G, måste ju testas

• Everlonn
    nikki2006 skrev 2009-10-08 09:02:42 följande:
    Jag blir glad och utsövd och får massor gjort hemma såsom städning och matlagning varje dag som jag inte orkar när jag jobbar
    Jag är alltid hemma, fast mitt hus är inte värst välstädat och inte är det hemlagad mat varje dag heller

Men jag har ju alltid imorgon om jag vill göra nåt

Ska sätta Bus i dagis 15 timmar efter sommaren nästa år tror jag.
  • nikki2006
    Smultronhjärta skrev 2009-10-08 09:13:20 följande:
    Jo jag har satt upp ett mål att jag ska försöka stå ut med amningen till jul, om mitt psyke inte dippar alltför ofta. Jag vet att jag mår genast mycket bättre så snart jag slutar med det Stoffe är gärna hemma, men jag går ju ut som arbetslös och det känns just nu svårt
    Jasså du har inget jobb, det har jag missat . Men med din attityd och härliga personlighet så blir det inga problem
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15