• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Mamma Kråkan

Gaaaa Min sambo alltså*suckar* planen var att vi skulle åka hemifrån 3 så det inte blir så sent då vi kommer till borås...men nää nu ringde han och sa att han fastnat på jobbet till 5 {#lang_emotions_yell}

Nu bloggar jag här igen :)
  • Damien och Adrian
    JuliaochNelly skrev 2009-10-08 09:49:53 följande:
    Gaaaa Min sambo alltså*suckar* planen var att vi skulle åka hemifrån 3 så det inte blir så sent då vi kommer till borås...men nää nu ringde han och sa att han fastnat på jobbet till 5
    oj vad tråkigt!
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Mamma Kråkan

Är MAT stora i stl, köpte overallen i 86 på t till viggo och den är super stor{#lang_emotions_undecided}

• Zvartaliljan
    Smultronhjärta skrev 2009-10-08 09:47:46 följande:
    Men du har ju inte påminnt mig och nu är Max på dagis men jag förstår inte vad du tvekar på?? Bästa vagnen och ett sådant pris får du när du säljer den sen Kan fixa bild i eftermiddag!
    Nä sorry jag vaknade ju nu {#lang_emotions_embarassed} Men jag litar på dig då, får Max plats så ska då Maia få plats {#lang_emotions_laughing} Vi provade en massa dubbelvagnar på babyproffsen igår o hon fick gott om plats i varenda en
    Ja priset är ju superduper, hoppas bara syrran får hem den utan extra avgifter {#lang_emotions_sealed} Ska köpa en transportväska till den tänkte jag...så kan hon checka in den som en väska. Hon får ta med sig 2 väskor á 20kg så det borde ju gå bra {#lang_emotions_laughing} Annars får hon väl skicka den...men då är ju risken att den fastnar i tullen {#lang_emotions_undecided}
  • Mamma Kråkan
    Incommunicado skrev 2009-10-08 09:51:12 följande:
    oj vad tråkigt!
    hehe ja han är ett klantarsle ibland nu kommer vi fastna i trevliga köerna med...hur är det med dig & gosiga magen?
  • Morty
    Incommunicado skrev 2009-10-08 09:49:07 följande:
    var bor du? kanske vet jag namnet.
    Jag bor vid Vellinge/Höllviken.
    Pluttan & Plutten
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2009-10-08 09:51:40 följande:
    Nä sorry jag vaknade ju nu Men jag litar på dig då, får Max plats så ska då Maia få plats Vi provade en massa dubbelvagnar på babyproffsen igår o hon fick gott om plats i varenda en Ja priset är ju superduper, hoppas bara syrran får hem den utan extra avgifter Ska köpa en transportväska till den tänkte jag...så kan hon checka in den som en väska. Hon får ta med sig 2 väskor á 20kg så det borde ju gå bra Annars får hon väl skicka den...men då är ju risken att den fastnar i tullen
    Hon får nog inte plats under suffletten särskilt bra men det har inte stört oss alls..Tvärtom så har jag sett större barn som nyttjar stommen som ett förlängt huvudstöd
    Jag hade köpt om jag var du..jag har en likadan Sport
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Damien och Adrian
    JuliaochNelly skrev 2009-10-08 09:52:45 följande:
    hehe ja han är ett klantarsle ibland nu kommer vi fastna i trevliga köerna med...hur är det med dig & gosiga magen?
    gosig mage och gosig mage.. Jag börjar bli trött på graviditeten och det är 5 v kvar till BF, suck!  Men idag ska jag vila o äta chokladpraliner.
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Everlonn

Var tvungen att leta upp magbild  Dagen innan Bus kom till världen, hon satt i säte och kom med kejsarsnitt.

Stoor mage!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15