• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • nikki2006
    Everlonn skrev 2009-10-08 09:15:29 följande:
    Nikki: sötisarna i BT! Ser fram emot att få träffa er irl Smilla: Underbar kombo på Svea! Jag har ju de rosa babytightsen och en kanintröja på G, måste ju testas
    Tack ja jag längtar också{#lang_emotions_kiss}
  • nikki2006
    SmillaMilla skrev 2009-10-08 09:12:07 följande:
    Fast jag bor ju inte i sverige Men dyrt skulle det bli.
    Nej jag vet, hur är reglerna i finland??
  • SmillaMilla
    Everlonn skrev 2009-10-08 09:15:29 följande:
    Nikki: sötisarna i BT! Ser fram emot att få träffa er irl Smilla: Underbar kombo på Svea! Jag har ju de rosa babytightsen och en kanintröja på G, måste ju testas
    Tack {#lang_emotions_kiss}
  • Tjollabolla

Åhh jag älskar oxå att vara hemma! Finns inget bättre, hade kunnat va hemmafru resten av livet
    Men så bra är det ju tyvärr inte... Men nu får jag snart va hemma igen i 1½ år iaf. Vi har fortfarande inte bestämt hur vi ska göra med Milos dagisplats. Nu vill han ju va hemma, men han blir ju äldre liksom... Jag vill göra ha honom hemma, känns som mer jobb för mig att lämna honm 8-11 än att ha honom hemma.

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • nikki2006
    Everlonn skrev 2009-10-08 09:18:54 följande:
    Jag är alltid hemma, fast mitt hus är inte värst välstädat och inte är det hemlagad mat varje dag heller Men jag har ju alltid imorgon om jag vill göra nåt Ska sätta Bus i dagis 15 timmar efter sommaren nästa år tror jag.
    Men jag har kommit fra,m till att jag är född på fel  århundrade jag skulle funnits som hemmafru i början på 1900talet istället. Jag älskar allt sånt som hör till att vara hemma
  • Everlonn
    Tjollabolla skrev 2009-10-08 09:21:10 följande:
    Åhh jag älskar oxå att vara hemma! Finns inget bättre, hade kunnat va hemmafru resten av livet Men så bra är det ju tyvärr inte... Men nu får jag snart va hemma igen i 1½ år iaf. Vi har fortfarande inte bestämt hur vi ska göra med Milos dagisplats. Nu vill han ju va hemma, men han blir ju äldre liksom... Jag vill göra ha honom hemma, känns som mer jobb för mig att lämna honm 8-11 än att ha honom hemma.
    Inte hemmafru, hemmamamma

Hemmafru indikerar att det är kul at städa ha ha ha
  • Smultronhjärta
    nikki2006 skrev 2009-10-08 09:19:19 följande:
    Jasså du har inget jobb, det har jag missat . Men med din attityd och härliga personlighet så blir det inga problem
    Nej jag ska ju opponera på min c-uppsats vid årsskiftet-sen är jag klar i skolan
    Skulle gjort det i slutet av augusti men jag hann inte det eftersom Lova kände sig redo för världen lite tidigare
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • JsN
    Smultronhjärta skrev 2009-10-08 09:02:18 följande:
    Superfina! Jag tror nog att Max behöver ha en molntröja
    Här finns fina molntröjor i massa olika färger! blogg.tvillingtand.se/2009/09/moln-i-nya-farger.html
    Smultronhjärta skrev 2009-10-08 09:06:45 följande:
    Älskar mina barn över allt annat men jag avskyr att vara hemma
    Jag fixade två månader hemma själv på heltid med maken jobbandes. *mår dåligt bara jag tänker på det* Nä, lite kontakt med jobbet/världen utanför hemmet behöver jag för att må bra. Dessutom behöver jag att maken också är inne i tänket och ansvaret så att jag inte hamnar i situationen att jag har bättre koll för då blir det ju ingen avkoppling när han kommer hem heller!
  • nikki2006
    Tjollabolla skrev 2009-10-08 09:21:10 följande:
    Åhh jag älskar oxå att vara hemma! Finns inget bättre, hade kunnat va hemmafru resten av livet Men så bra är det ju tyvärr inte... Men nu får jag snart va hemma igen i 1½ år iaf. Vi har fortfarande inte bestämt hur vi ska göra med Milos dagisplats. Nu vill han ju va hemma, men han blir ju äldre liksom... Jag vill göra ha honom hemma, känns som mer jobb för mig att lämna honm 8-11 än att ha honom hemma.
    Ja den tiden är skit, jag hade 3 dagar i veckan 9-14 det var toppen. 3 timmar är ju knappt lönt med allt jobb att ta på dem ytterkläder och allt sånt
  • Everlonn
    nikki2006 skrev 2009-10-08 09:22:15 följande:
    Men jag har kommit fra,m till att jag är född på fel  århundrade jag skulle funnits som hemmafru i början på 1900talet istället. Jag älskar allt sånt som hör till att vara hemma
    Enda som är trist är att alla vänner går i skola, jobbar osv...tycker alla ska vara hemma Så jag har folk att umgås med och Bus nån att leka med!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15