Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Milliz skrev 2009-12-08 11:02:16 följande:
    Nej det tror jag inte. Min tös är 78-79 och hon kan ha 86 men det är inget att växa i. Fast båda mina barn har lång rygg så overaller blir alltid korta mellan grenen och axeln och långa i benen.. Hej förresten!
    Perfekt jag minns att du sa några mått igår men mindes inte vilka, både jag och gubben är korta så hon blir nog inte så jätte lång idag var hon 68cm vilket hon var för en månad sedan också så hon kan nog ha sina 74 kläder länge
  • Tasha78

Hoppas bara den fanns kvar nu finns där inga babystorlekar på babyshop brukar dom vara snabba på att bekräfta

• Tasha78
    Milliz skrev 2009-12-08 11:13:10 följande:
    Jag brukar beställa därifrån ganska ofta och om det står att det finns kvar då man beställer brukar det alltid finnas kvar.
    perfekt då äger jag min första molo overall det blev den hallonröda
  • Tasha78
    malinkaunitz skrev 2009-12-08 11:04:06 följande:
    Har du fått din företagsskatt?:O Då måste jag med fått det nu då va?:D Förresten alla .. Annacill har fått tag på airbrush knappis :D
    härligt dom är så snygga hade babytröjan på bvc idag och sköterskan tyckte färgerna var så vackra
  • Tasha78
    Milliz skrev 2009-12-08 11:30:15 följande:
    den är fin. Jag väntar på en lila från babyshop. Jag hoppas att den kommer imorgon.
    då kanske min också kommer imorgon
  • Tasha78
    Milliz skrev 2009-12-08 11:30:15 följande:
    den är fin. Jag väntar på en lila från babyshop. Jag hoppas att den kommer imorgon.
    jipppiiiiiiii den är på väg då är säkert din också det
  • Tasha78

1 och 1 är 3 har du sett att du har mail

• Tasha78
    Buttelina skrev 2009-12-08 19:23:19 följande:
    åhh måste bara berätta!!! JAg har kommit in på högskola ska läsa till sjukskötersa för att så småningom bli barnmorska
    grattis
  • Tasha78

bra jobb jag beundrar verkligen barnmorskor speciellt dom på förlossningen de får ta mycket skit kan jag tänka mig

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15