Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

ja fast perstorp har alltid varit lite speciella, hade jag inte haft mitt fina hus hade jag flyttat

• Tasha78
    lillronya skrev 2009-12-09 12:14:25 följande:
    Ja så är det kanske. Är du från Perstorp? Jag bor så nära men är där aldrig.
    tur att du kommer på besök den 3/2 då får du se lilla perstorp
  • Tasha78

min overall har kommit fick en avi och jag väntar ju inget annat så det måste vara den

• Tasha78

Hur stor är chansen att hitta en suit i 50 med bilar på blå bakgrund på salgen

• Tasha78

söta kråkan skrev 2009-12-09 20:08:59 följande:

inte en aning men stl 50 är ju alltid lättare att hitta i allt
    ok då väntar jag och ser
  • Tasha78
    solouniko skrev 2009-12-09 20:19:58 följande:
    Är det dags för tvåan?
    nej inte än men jag skulle vilja ha det printet till tvåan, när ska du börja med nummer två eller är du redan gravid vet att du snackade om halsbränna en dag
  • Tasha78
    solouniko skrev 2009-12-09 20:26:53 följande:
    Ja, om jag nu tar mig iväg på salg i framtiden så ska jag absolut köpa något litet i 50/56 Suits är ju världens bästa plagg! Nja jag har ännu inte fått tillbaks mensen så innan dess blir det då ingen tvåa Men jag hade gärna velat ha kring 2 år mellan, så till sommarn kanske man får börja producera igen
    samma här vi hade också tänkt något sådant så hinner jag jobba någon månad innan jag går på havandeskap hoppas nu bara att det blir som man vill
  • Tasha78

ja då chansar jag inte utan köper mina bilar

• Tasha78
    Tejja skrev 2009-12-09 21:09:34 följande:
    JAG VILL HA JULMUST!!!!! bara så att ni vet...
    jag har hemma
  • Tasha78
    Smultronhjärta skrev 2009-12-09 21:30:08 följande:
    God kväll! Har precis insett att Sverige är dåliga på det här med Doraleksaker så nu knåpar jag på en order från staterna Maken är i vanlig ordning lite småknäckt över att jag ska släpa hem mer plast och en dyr sådan denna gången *ska bara bada lite*
    ja det är sjukt jag fick med beställa en fisher price leksak från usa eftersom sverige inte hade den
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15