Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

idag hämtade jag ut overallen såååååå fin och idag fich hon på sig babuska suiten för första gången och den var faktiskt fin jag som var helt anti mot det trycket

• Tasha78
    Zvartaliljan skrev 2009-12-10 20:18:50 följande:
    #"¤%(/)=`?()/#¤"!¤%&///)=(/&%¤¤#""!"#¤%&(/))=) NU HAR UNGEN RIVIT SÖNDER TAPETERNA I HENNES RUM!!!!!!!!!!! Jag är så ARG så jag KOKAR o ska inte tala om hennes pappa...hans ögon blev svarta så det är bäst hon håller sig borta från honom ikväll annars lär det koka över! Hon VISSTE att hon gjorde något fel för när jag kom in i rummet så gömde hon sig direkt under sängen!!
    ojdå
  • Tasha78
    solouniko skrev 2009-12-11 09:51:52 följande:
    Godmorgon! Vaknade kl 9 av att Milla låg och klappade händerna och skrattade i sängen, haha. Då blir man ju inte annat än pigg och glad
    va skoj och se henne gå på bloggen så härligt det ser ut och va tiden går snabbt
  • Tasha78
    Zvartaliljan skrev 2009-12-11 12:00:50 följande:
    ja jag överlvever inte utan den vet du är livrädd för vad ul ska visa, tänk om han inte växt någonting Vill inte att de ska plocka ut honom nu...han får gärna stanna ett par veckor till hur jäkla dåligt jag än mår...
    håller tummarna för er
  • Tasha78

håller med din sambo liljan stanna kvar någon dag till

• Tasha78
    modestyclara skrev 2009-12-12 20:27:32 följande:
    hittade på annacill men inte rea på den
    nä den är ny så det är ingen rea på hajar och den försvinner väldigt snabbt mycket populär
  • Tasha78
    Everlonn skrev 2009-12-12 20:27:42 följande:
    Slängde in ett par bilder i bt på världens lyckligaste unge Hon har ridit för första gången idag! Hon var inte lika lycklig när vi gick därifrån "åååååååååka hästen!!!" som hon skrek!! Tror inte nån på marknade missade det
    såg härligt ut
  • Tasha78
    modestyclara skrev 2009-12-12 20:33:23 följande:
    aha, är inte riktigt inne i Molo-svängen än Kanske man måste slå till ändå
    ja du den är underbar och som sagt den kom ut för några dagar sedan och redan är det slutsåld i vissa butiker, men det kommer mer plagg med hajar i jan/feb hoppas det kommer byxor då och jag skulle vilja ha klänning men eftersom det är killplagg så är väl chansen inte så stor att jag får en hajklänning
  • Tasha78
    modestyclara skrev 2009-12-12 20:36:15 följande:
    Tror ni en normalstor treårig kille kan ha 104 i molo-tröja? Han har en 116 som är stooor som en klänning så jag hade tänkt 110 men det kanske går att klämma ner honom i en 104... *funderar*
    har inte så stora barn så där kan jag inte hjälpa dig men molo brukar vara lite små i storlekarna
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15