• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Pimm
    nikki2006 skrev 2009-10-20 14:25:43 följande:
    Åhhh förlåt det var absolut inte meningen att trampa dig på tårnaVi tycker olika helt enkelt och jag tycker inte att du är gammal. Jag känner bara att för egen del så vill jag inte vänta för länge men den sista. Tycker det är kul om de inte har för många år emellan. Jag samlar gärna småbarnsåren efter varann om du förstår hur jag menar.Inte alls meningen att såra dig eller så, det hoppas jag att du vetAlla får ju göra som de vill.
    Jodå jag förstod, annars hade jag inte satt glad gubbe:) Jag körde ju också tätt mellan mina tre andra barn och sedan skulle jag inte ha fler men jag älskar mitt val att Milo finns...gud vad jag älskar den ungen!!
    Jag tröstade mej med att beställa hos BoR midiaple mörkblå tröja och mörklila bodysuit....se nu vad du ställde till med hihih
  • saturnina
    Milliz skrev 2009-10-20 14:40:20 följande:
    Här hör visst orange till den mörka tvätten enligt M Ändå har jag sagt att han inte under några omständigheter får tvätta orange med mörk tvätt. Då jag sen visar att det har blivit missfärgat ser han helt frågande ut och säger men den färgen var den ju från början.. Så nuförtiden skyndar jag mig alltid och säger jag tar tvätten sitt du och ta det lugnt
    Den där frågande minen känner jag igen. Det måste vara en manlig genetisk kod.
  • THEA och Grodan
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-20 14:27:00 följande:
    SMILLA: INGEN tar för stor plats i denna tåden! Jag har fått lära mej att här pratar man om ALLT, stort eller smått. En skrapning är tufft, så e de bara! Allt kom ju lite som en chock för dej igår, gravid, inte gravid... I know de e tufft!! Men DU, NI är en helt underbar familj som tar till er barn som behöver er.  THEA: GRATTIS!!!!!SMULTRON: Kan du ta min dotter oxå nattetid om du ändå är vaken menar jag... Jag som skrytit om en sotter som sover 12 timmar i sträck har nu fått uppleva småbarnslivets baksida... Fy så trött jag är!NIKKI: Vilka fina hummeljackor!!!!
    Tack

Jag måste vara sjuk, sitter redan och spanar bebiskläder på Tradera

Blir kul med MOLO salgen denna gång, massa smått i massor av gamla print Åhhhh vad jag längtar
    Tilde 980430 och Alexander 070818 och en NIKE juni 2010
  • saturnina
    Milliz skrev 2009-10-20 14:40:20 följande:
    Här hör visst orange till den mörka tvätten enligt M Ändå har jag sagt att han inte under några omständigheter får tvätta orange med mörk tvätt. Då jag sen visar att det har blivit missfärgat ser han helt frågande ut och säger men den färgen var den ju från början.. Så nuförtiden skyndar jag mig alltid och säger jag tar tvätten sitt du och ta det lugnt
    Sweet Funky har de klänningarna!!!!
  • Pimm
    SmillaMilla skrev 2009-10-20 14:40:25 följande:
    TACK vännen! Dina ord värmer!
    Tycker också synd om dej och det är ju också så att hormonerna är igång i din kropp och det är samma sak som typ tredja dagen efter en förlossning, man är ledsen osv. Men visst hade det varit konstigt om du hade varit helt känslokall, du är ju en mamma och än om det inte var planerat så satte det ju sina spår i mammahjärtat. Kram på dej!
  • solouniko

Halloj! Milliz och FL Lisa och andra Luleå-nära-bor är välkomna på Asko 29e oktober på klubbkväll. 19-22 tror jag det var. Kommer vara lite olika erjbjudanden osv, bland annat med Photobymaria.se {#lang_emotions_smile}

(Ej min butik)

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • FL Lisa
    solouniko skrev 2009-10-20 14:55:21 följande:
    Halloj! Milliz och FL Lisa och andra Luleå-nära-bor är välkomna på Asko 29e oktober på klubbkväll. 19-22 tror jag det var. Kommer vara lite olika erjbjudanden osv, bland annat med Photobymaria.se (Ej min butik)
    halloj. oooh...trevligt meddelande
    nu måste jag bara spana så att den 29:e är en dag då sambon jobbar i sthlm..för då blir det klurigt
  • solouniko
    FL Lisa skrev 2009-10-20 14:56:56 följande:
    halloj. oooh...trevligt meddelande nu måste jag bara spana så att den 29:e är en dag då sambon jobbar i sthlm..för då blir det klurigt
    Ja hoppas! Vi ska boka tid för Millas fotografering då hade jag tänkt. Och så ska hon få lite 74 kläder Tågsuiten tror jag blir superfin på färgfoto! Visst?
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • SmillaMilla
    Pimm skrev 2009-10-20 14:55:09 följande:
    Tycker också synd om dej och det är ju också så att hormonerna är igång i din kropp och det är samma sak som typ tredja dagen efter en förlossning, man är ledsen osv. Men visst hade det varit konstigt om du hade varit helt känslokall, du är ju en mamma och än om det inte var planerat så satte det ju sina spår i mammahjärtat. Kram på dej!
    Tack,
    ja det fick mig verkligen att fundera. Jag är nog inte klar med mitt barnafödande, hur illa jag än mår under mina graviditeter, så skall jag aldrig mer säga att jag inte vill ha fler barn. För nu vet jag att långt där inne finns en enorm längtan efter fler.
  • FL Lisa
    solouniko skrev 2009-10-20 14:59:11 följande:
    Ja hoppas! Vi ska boka tid för Millas fotografering då hade jag tänkt. Och så ska hon få lite 74 kläder Tågsuiten tror jag blir superfin på färgfoto! Visst?
    åh..superfina kort hade hon. Hoppas hoppas hoppas att hon säljer bilder på skiva...inte bara papperskopior *springer och lusläser hennes sida*

tågsuiten blir nog jätteläcker..själv älskar jag regnbågen på färgkort.
    Jag vet inte riktigt vad jag hoppas kommer på erbjudande på klubbkvällen...har ledsnat lite på Molo just nu men är sugen på en geggamoja mössa iaf
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15