• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Pimm

Idag fick jag hem ett regnställ från Småfolk, vitt med gröna äpplen(från T) och så köpte jag småfolk äpplegummistövlar med lågt skaft och brun äppelmössa till:) Såååå in i norden snyggt!!

• nikki2006
    Pimm skrev 2009-10-20 14:51:42 följande:
    Jodå jag förstod, annars hade jag inte satt glad gubbe:) Jag körde ju också tätt mellan mina tre andra barn och sedan skulle jag inte ha fler men jag älskar mitt val att Milo finns...gud vad jag älskar den ungen!!Jag tröstade mej med att beställa hos BoR midiaple mörkblå tröja och mörklila bodysuit....se nu vad du ställde till med hihih
    Vad bra pustar ut lite, gillar ju dig och var lite rädd att du tagit illa upp. Inte skrämmas sådär"fy på dig ".
    jasså ja jag funderade också på att beställa därifrån men velar lite för jag har lite mer jag hellre vill ha från katvig kollektionen och kanske bättre att beställa allt från samma butik, funderar{#lang_emotions_undecided}Vilken stl snodde du
  • SmillaMilla
    THEA och Grodan skrev 2009-10-20 14:54:44 följande:
    Tack Jag måste vara sjuk, sitter redan och spanar bebiskläder på Tradera Blir kul med MOLO salgen denna gång, massa smått i massor av gamla print Åhhhh vad jag längtar
    Ha ha det är aldrig för tidigt för att spana på bebis kläder

Superglad för din skull. KRAM
  • Pimm

glömde mitt lilla "hoppsan kom med i varukorgen" en leaf lurvoverall:)den var också jättefin i verkligheten!

• JsN
    Pimm skrev 2009-10-20 15:04:53 följande:
    glömde mitt lilla "hoppsan kom med i varukorgen" en leaf lurvoverall:)den var också jättefin i verkligheten!
    Visst är den helt underbar! *älskar*
  • nikki2006
    SmillaMilla skrev 2009-10-20 14:59:11 följande:
    Tack,ja det fick mig verkligen att fundera. Jag är nog inte klar med mitt barnafödande, hur illa jag än mår under mina graviditeter, så skall jag aldrig mer säga att jag inte vill ha fler barn. För nu vet jag att långt där inne finns en enorm längtan efter fler.
    Jag kommer nog alltid längta efter fler barn. Jag vet inte varför, det är som att man inte kan få nog. Är nog något med oss kvinnor. Vi har babysar på huvet
    Jag hade kunnat skaffa 10 st men min man hade nog inte blivit så glad då och tänk er vilket shoppingkonto det hade bivit, typ 50000kr i månaden hi hi
  • Pimm
    nikki2006 skrev 2009-10-20 15:04:28 följande:
    Vad bra pustar ut lite, gillar ju dig och var lite rädd att du tagit illa upp. Inte skrämmas sådär"fy på dig ".jasså ja jag funderade också på att beställa därifrån men velar lite för jag har lite mer jag hellre vill ha från katvig kollektionen och kanske bättre att beställa allt från samma butik, funderarVilken stl snodde du
    Jag tog 92 på båda för 86 är precis på Milo(tjockisen) Jag kom upp i fraktfritt för jag skulle ha en molomössa till regnbågsoverallen och sedan hade jag 75 kr tillgodo också:) Så jag kom på en bra summa:)
  • nikki2006
    THEA och Grodan skrev 2009-10-20 14:54:44 följande:
    Tack Jag måste vara sjuk, sitter redan och spanar bebiskläder på Tradera Blir kul med MOLO salgen denna gång, massa smått i massor av gamla print Åhhhh vad jag längtar
    Ja och i de stl kan man ju verkligen fynda på t och på salgen. Önskar att jag väntade smått men det är klart det hade ju varit farligt med hi hi
  • nikki2006
    Pimm skrev 2009-10-20 15:03:41 följande:
    Idag fick jag hem ett regnställ från Småfolk, vitt med gröna äpplen(från T) och så köpte jag småfolk äpplegummistövlar med lågt skaft och brun äppelmössa till:) Såååå in i norden snyggt!!
    dreggel dreggel{#lang_emotions_tongue_out}Själv fick jag hem katvig midi apple rosa regnbyxor idag, blir supersnyggt med lipstick overallen i fleece eller hummeljackan{#lang_emotions_tongue_out}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15