Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tjollabolla skrev 2009-10-22 19:38:34 följande:
    Jag försöker att inte shoppa innan salgen... Åkte dit på brallorna nu dock Har ox ca 5000 på salgkontot, tror ni det blir "lagom"? Jag kan inte minnas vad jag hade med mig i våras!
    jag kommer bara ha ca 3000kr med mig {#lang_emotions_undecided} fattig just nu.

5000kr bli nog bra när du ska shoppa till beeeeebis
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina

sicken söt liten knut i bildis jag tokgillar hans namn {#lang_emotions_cool}

• Buttelina
    högbergarna skrev 2009-10-22 21:34:51 följande:
    Tackar! :) Knut är hans gammelfarfar som blev 101 år så det e ett bra namn! :) Tyvärr har vi kapat barret på honom för det kom massa nytt hår under så det såg stripit ut... han va så söt i lite längre hår! Men det växer ju som tur är!åhh jag blev bara sååå kär i Katvigs midiapple i mörkblått!! Å den i lila o grönt! Men... jag köpte en ESL-tröja till Knuten för sammanlagt ca 400 spänn med frakt o allt så jag får nog lugna mig! :)
    han är jättesöt coolt med ett sånt gammalt namn. köpte du en tröja för 400 {#lang_emotions_surprised} var?
  • Buttelina
    Quiet thoughts skrev 2009-10-22 21:38:59 följande:
    märks verkligen att jag varit borta för länge härifrån, har noll koll på vad som händer med er numera.men så är det väl när man får leva med sjukhuset i första hand, o det mesta kretsar kring Lova o hennes sjukdom... så blir jag borta o poppar in mitt i allt o hänger inte alls med er mer... o vad som händer er förutom ert klädprat då.
    åh men gumman, här händer inte så mycket ändå!
    förresten såg ditt inlägg om tröjan med fåglar. hur lång är hon? har hört att en del av höstens tröjor är mindre i strl så jag vet inte om jag vågat chansa på 116.
    hur är det med henne?
  • Buttelina
    högbergarna skrev 2009-10-22 21:43:46 följande:
    Haha Jaa var va det?! Kommer inte ihåg.. Men frakten va dyr o skulle bara ha den tröjan så.. Men den e fin! Fast inte den jag egentligen letade efter! Å så råkade jag visst köpa en småfolktröja oxå.. Den ljusblåa med elefanter.. Så jag måste nog hålla igen lite.. Har blivit shopping för några tusenlappar under kort tid! Hehe!
    haha det kan lätt bli så ibland
    svischan skrev 2009-10-22 21:44:32 följande:
    Jag är jätteglad att meddela att vi påbörjat utredning för sekundär barnlöshet! Din mössa och några småttisar från smultronhjärtat ska läggas i en låda, men de SKA användas, helst snart=)
    åh vad skönt!! hoppas att det är nått lätt fixat problem
  • Buttelina
    Quiet thoughts skrev 2009-10-22 21:47:35 följande:
    hon är c.a 114 cm.Det går uppåt o nedåt med henne. Just nu har vi en bättre period verkar det som och hon har gått ned från cellgifter varje vecka till var tredje vecka. Men det är ännu över 1 år kvar att behandla. Ojoj, tungt tungt...
    usch förstår att det är tungt lider med er

hmm 114 cm? då hade jag nog inte chansat på 116. isabel har 110 och hon är 101cm. 104 i höstens tröjor är för smått
  • Buttelina
    svischan skrev 2009-10-22 21:49:10 följande:
    Jag ska in nästa vecka för att se på mina äggblåsor, om det nu finns några, spännande!
    det är så spännande när det rör sig framåt. jag har själv varit inne i hela den processen. jobbigt men spännande.
  • Buttelina
    Quiet thoughts skrev 2009-10-22 21:50:59 följande:
    men vad trist.fanns en i en annan storlek också i samma print, men inte kan väl Alvin ha en fågeltröja med rosa ärmar ? Köptokig ^^
    klart han kan till ett par coola bruna velourisar

den kaaanske passar henne, men hmm jag hade nog inte vågat
  • Buttelina
    Quiet thoughts skrev 2009-10-22 21:53:25 följande:
    duger inte de bruna NS byxorna då?
    joooo {#lang_emotions_dreamer}
  • Buttelina
    svischan skrev 2009-10-22 22:05:50 följande:
    Och du har ju fått flera barn, då ska jag lyckas med ett!Jag vet ju inte riktigt hur detta fungerar än, plus att min läkare är dansk och jag fattar typ hälften av vad han säger, men visst är det spännande.
    ja precis vi "kämpade" två år för att få till isabel sen kom lillebror av bara farten.
    ser dom inga äggblåsor är det ju positivt på ett sätt för det innebär att tex pergotime kan hjälpa dig det finns många hjälpmedel att få
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15