Jag har inte gjort provet på måååånga år, så jag vet inte hur intervallerna i resultat ligger... vore kul att göra nästa år kanske, se lite hur man ligger till=)
ja det är 6år sen jag gjorde det kul att veta att man inte är helt seg i hjärnan
Jag gjorde visst för 9 år sedan *gammal svisch*Egentligen kanske man ska göra testet varje år för att hålla hjärnan skarp, jag undrar verkligen hur det skulle gå för mig, jag är inte hjärnkirurg på dagarna liksom=)
hahah men det är ju inte jag heller seg hemma morsa liksom
jag blev förvånad att det gick så bra som det gjorde.
Så här smart är jag: jag bakar bröd just nu. Satte in brödet i ugnen för en kvart sen, nu pep klockan och det var klart. Trodde jag. Ugnen var inte ens på, det var bara lampan som lyste... *suck* Jag skulle nog inte bli godkänd(: - D)
hahah du är ju för söt
lillronya skrev 2009-10-24 18:59:34 följande:
Å det är man väl alltid? Vi letar a-traktor för fullt till Michaela. Så här får inte shoppas ett dugg förrän på salgen. Salgpengarna går inte till a-traktor!!
mornmorn....glöm inte att det är vintertid nu=)...dax å stiga upp å göra sig irodning å dammsuga med... snart komer farmor på besök=P....butte harinte du ngn facebook??