Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tasha78 skrev 2009-10-23 19:54:30 följande:
    uuuuuuuhhhhhhhhh alltså får ni kommentarer som ja men dom växer snabbt ur kläderna, vad menas med det egentligen ska ungen gå naken då för dom växer ju snabbt ur andra kläder också och inte bara molo
    hhaa klassiker
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Tasha78 skrev 2009-10-23 19:56:55 följande:
    men man vet ju inte om den tanten dog av vaccinet hennes tid kanske ändå var inne hon kanske hade dött ändå
    men det är ju 3 st som dött
  • Buttelina
    Tasha78 skrev 2009-10-23 19:58:07 följande:
    jasså är det en klassiker ja då ska jag inte ta åt mig jag ville ju bara visa upp mina fina kläder får nog sluta med det
    nä sluta inte med det skit i vad folk säger
    nikki2006 skrev 2009-10-23 19:55:39 följande:
    Ni gör mig ledsen och rädd med ert snackMin mamma skall vaccinera sig och hon hade bröstcanser förra året, har kol och nedsatt lungkapasitet till 25%
    ja det är så svårt!! min svärfar har också dåliga lungor och åker ofta på lunginflammationer...
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-23 20:12:29 följande:
    Go kväll!Ser ni pratar vaccinering..Jag kommer inte vaccinera mig, inte heller barnen.. Gubben ska dock absolut vaccinera sig självklart.. Vi tycker inte lika om nåt i dagens läge Jag tycker vaccinet kommit alldeles för snabbt, jag kommer gå på min känsla denna gång och den säger låt bli!!Enda oron är Ida som ska börja på dagis med noll motstånd efter att ha varit hemmabarn så länge  
    jag hade sagt till din gubbe att idag gott kan vänta med att börja på dagis tills våren. det är ingen ko på isen för er del eg väl? ekonomiskt alltså?
  • Buttelina
    Tasha78 skrev 2009-10-23 20:17:39 följande:
    jasså igår var det två
    en till idag
    Buttelina skrev 2009-10-23 20:20:40 följande:
    nä sluta inte med det skit i vad folk säger ja det är så svårt!! min svärfar har också dåliga lungor och åker ofta på lunginflammationer... jag hade sagt till din gubbe att idag gott kan vänta med att börja på dagis tills våren. det är ingen ko på isen för er del eg väl? ekonomiskt alltså?
    idag IDA menar jag juuu
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-23 20:20:24 följande:
    Ja det är skitsvårt verkligen!! Jag skulle aldrig tvinga på min åsikt på någon eller vilja ha övertalningsförsök åt mitt eget håll, alla gör som dom känner är rätt, ingen verkar ju veta riktigt säkert.. Alla gissar,tror och hoppas..Jag står dock rätt stenhårt för att vi inte ska ha det vaccinet! Gubben får ta det om han vill, han är vuxen.. Men barnen får det inte!!
    nä jag försöker inte heller pressa på folk. alla gör som dom vill.
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-23 20:23:27 följande:
    Det kommer nog ta några månader innan hon får plats på dagiset vi vill ha.. Lite ko på isen är det, men inte alarmerande.. Drar man ner på lyxköpen så klarar vi oss utmärkt
    ja hoppas det tar ett halvår innan ni får plats så är den värsta faran över.. hehe strunta i lyxköpen då
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-23 20:24:25 följande:
    Å jag e vaaaaan   Hon har hetat allt från Idag till IdaT
    haha idat har jag med råkat skriva ett par ggr men oftast hunnit ändra innan jag postat
  • Buttelina
    nikki2006 skrev 2009-10-23 20:29:20 följande:
    Läskigt det där med lungorna för utan dom så klarar man ju inte sig så länge. Och mamma blir ju dåligare för varje lunginflamation. För ett år sen hade hon mer än 50% lungkapacitet och nu bara 25%
    usch jobbigt
    Tasha78 skrev 2009-10-23 20:30:50 följande:
    den är perfekt till salg
    asg det är DET FÖRSTA men bör tänka på när man köper bil
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-23 20:33:51 följande:
    Det hoppas jag åxå Ja jag har dragit ner massor och är nästintill sparsam faktiskt Å min lilla lilla IdaT
    sparsam {#lang_emotions_dreamer}. vänta bara till nov då nya molo pre spring kommer

lilla idat kissemjaun
  • Buttelina
    nikki2006 skrev 2009-10-23 20:36:47 följande:
    Ja men nu snackar vi om skojigare saker. Butte du behöver de mini apple byxorna med häng till lillebror så han kan ha dem med orangrandiga tröjan molo
    hehe näpp gillar inte dom så mycket speciellt inte till det galna priset
    men det var döfint på nikki
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2009-10-23 20:36:46 följande:
    Min son har en lös tand. Jag börjar nog bli gamal
    åh vilken milstolpe
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15